Wprowadzanie do systemu dokumentów zakupowych oraz kierowanie ich do płatności. Nadzór nad sprzętem firmowym (telefony, komputery, drukarki) oraz samochodami służbowymi. Współpraca z zewnętrzną kadrową ewidencjonowanie urlopów pracowników, nadzór nad listą obecności oraz kartą ewidencji czasu pracy. Archiwizacja dokumentów firmowych i dbanie o poprawny obieg informacji w firmie. Prowadzenie komunikacji z klientami firmy oraz instytucjami zewnętrznymi (telefonicznej i poprzez e-mail; redagowanie oraz wysyłka pism). Zarządzanie potrzebami biura w zakresie zakupów sprzętów, materiałów biurowych, artykułów spożywczych oraz środków czystości. Sporządzanie raportów, zestawień i dokumentacji na potrzeby Zarządu. Wsparcie administracyjne innych działów firmy. Praca od poniedziałku do piątku, w zakresie godzin 7-17.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office (Exel, Word, PowerPoint), dobra organizacja pracy własnej, sumienność i dokładność. Zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków. Wysoki poziom komunikacji i kultury osobistej.
Miejsce pracy:Gdańsk
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 4 800 do 5 500 PLN