Obsługa klientów przyjmujących samochody do warsztatu. Wprowadzanie danych klientów do systemu. Prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą klientów. Udzielanie informacji klientom na temat usług warsztatu. Przygotowywanie dokumentów związanych z serwisem samochodów. Monitorowanie postępów napraw samochodów i terminów odebrania pojazdów przez klientów. Przyjmowanie i rozliczanie płatności za usługi warsztatu. Koordynowanie zespołu pracowników w celu zapewnienia efektywnej obsługi klientów. Utrzymywanie porządku w biurze obsługi warsztatu. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku, doświadczenia w obszarze obsługi klienta lub pracy biurowej. Umiejętności komunikacyjne i organizacyjne. Znajomość obsługi komputera oraz programów biurowych. Dyspozycyjności i odporności na stres. Samodzielności oraz umiejętności pracy w zespole. Znajomości branży motoryzacyjnej (mile widziana szkoła samochodowa). Podstawowa znajomość budowy pojazdów samochodowych. Znajomość obsługi programów związanych z wyszukiwaniem części.
Miejsce pracy:Gdańsk
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 5 384 do 7 580 PLN