Praca w Gdańsku i okolicach: Zarządca / administrator nieruchomości

Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Zarządca / administrator nieruchomości
Miejsce pracy: Tczew
Numer: StPr/25/0358
OBOWIĄZKI:
Administrowanie powierzonymi nieruchomościami w ścisłym porozumieniu z Zarządem Wspólnoty i nadzorującym zarządcą. Bieżące nadzorowanie i kontrolowanie stanu nieruchomości. Prowadzenie bieżącej ewidencji nieruchomości. Prowadzenie spraw związanych z właściwym wykorzystywaniem i udostępnianiem części wspólnych nieruchomości. Przygotowywanie umów i pism związanych z prawidłowym funkcjonowaniem i obsługą nieruchomości. Oferowanie usług niezbędnych do utrzymania nieruchomości w stanie niepogorszonym. Weryfikowanie i zlecanie usuwania usterek zgłoszonych przez właścicieli. Spisywanie liczników mediów, analiza zużyć i ich rozliczanie w dedykowanym do zarządzania nieruchomościami programie. Monitorowanie poziomu kosztów i wykonania zabudżetowanego planu gospodarczego. Dekretowanie obciążeń i kosztów utrzymania nieruchomości. Wystawianie naliczeń i innych wymiarów opłat na właścicieli. Windykacja miękka należności Wspólnot Mieszkaniowych. Prowadzenie spraw związanych ze szkodami spowodowanymi zdarzeniami losowymi. Prowadzenie Książki Obiektu Budowlanego. Zlecanie wymaganych prawem, wyposażeniem i stanem technicznym przeglądów technicznych. Przygotowywanie regulaminów, analiz, sprawozdań i bieżących informacji prowadzonych spraw związanych z powierzonymi nieruchomościami. Uczestnictwo w zebraniach wspólnot mieszkaniowych. Stały kontakt z właścicielami lokali. Współdziałanie z pracownikami innych komórek organizacyjnych w zakresie prowadzonych spraw. Zastępowanie innych pracowników na podobnym stanowisku w okresach ich nieobecności w pracy (zwolnienia, urlopu).OFERUJEMY: ciekawą, pełną wyzwań pracę, stabilne zatrudnienie, stałe wynagrodzenie plus system prowizyjny z obsługiwanych nieruchomości, elastyczny czas pracy, możliwości rozwoju osobistego.Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: asystent@sitkiewicz.com.pl Kontakt telefoniczny 502-173-030
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

Preferowane doświadczenie w zawodzie oraz licencja zarządcy nieruchomości, zainteresowanie tematyką pracy, wielozadaniowość, samodzielność, samodyscyplina, dobra organizacja własnej pracy, sumienność, odpowiedzialność, planowanie harmonogramu zadań, efektywne zarządzanie czasem, umiejętność uważnego słuchania, odporność na stres, komunikatywność, umiejętność współpracy w grupie, biegła obsługa komputera, ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel, kompetencje miękkie, dążenie do doskonalenia siebie.

Miejsce pracy:

Tczew


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 500 do 10 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie