1. Sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej, m.in. sporządzanie różnego rodzaju pism (w tym pism urzędowych) z zastosowaniem techniki komputerowej i oprogramowania do edycji tekstu;2. Przygotowywanie korespondencji do wysłania pocztą tradycyjną i pocztą elektroniczną;3. Przeprowadzanie rozmów telefonicznych;4. Przygotowywanie i wysyłanie zamówień internetowych;5. Obsługiwanie programów oraz urządzeń biurowych (kserokopiarki, skanera itp.);6. Obsługa programów Microsoft Office (Word, Excel);7. Przygotowywanie raportów, zestawień;8. Nadzorowanie wynajmów mieszkań;9. Przestrzeganie przepisów bhp i p.poż;10. Przestrzeganie tajemnicy służbowej;11. Wykonywanie innych zadań zleconych przez szefa;
Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:Odpowiedzialność, umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych.