Praca w Gdańsku i okolicach: Starszy Specjalista ds. Rejestracji Produktów Leczniczych

Firma Gemini Polska poszukuje doświadczonego i samodzielnego Starszego Specjalisty do działu zapewnienia jakości, który będzie odpowiedzialny za prowadzenie procesu rejestracji produktów leczniczych marki własnej oraz oceny i utrzymania w zgodności dokumentacji produktów. Poszukujemy osoby, która będzie kluczowa dla utrzymania wysokich standardów jakościowych i zapewnienia zgodności z obowiązującymi przepisami prawa.

Starszy Specjalista ds. Rejestracji Produktów Leczniczych
Miejsce pracy: Gdańsk
Twoje zadania:
  • Analiza dokumentacji jakościowej i medycznej pod kątem wyboru ścieżki rejestracyjnej produktu leczniczego.
  • Przygotowywanie i kompletowanie oraz zapewnienie zgodności wszelkich dokumentów związanych z rejestracją produktów i uzyskanymi pozwoleniami na dopuszczenie do obrotu.
  • Współpraca z wytwórcami, w tym ocena umów zawieranych w zakresie wytwarzania produktów leczniczych.
  • Klasyfikacja i przygotowywanie dokumentacji do zmian porejestracyjnych produktów leczniczych zarejestrowanych w procedurze narodowej i procedurach europejskich.
  • Prowadzenie wszelkich działań porejestracyjnych związanych z utrzymaniem aktualnych pozwoleń na dopuszczenie produktu do obrotu.
  • Prowadzenie i udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych.
  • Przygotowywanie odpowiedzi na wezwania organów kompetentnych w ramach wszystkich procesów rejestracyjnych krajowych i międzynarodowych.
  • Współudział w ocenie zgodności regulacyjnej dokumentacji dla wyrobów medycznych z perspektywy dystrybutora.
Twoje doświadczenie i umiejętności:
  • Wykształcenie wyższe z zakresu chemii, biologii, farmacji, biotechnologii lub innej pokrewnej dziedziny nauki lub techniki.
  • Minimum 2-3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze rejestracji produktów leczniczych w firmach farmaceutycznych.
  • Doskonała znajomość wymagań prawnych dotyczących zagadnień z zakresu rejestracji i utrzymania pozwolenia na dopuszczenie do obrotu produktów leczniczych.
  • Znajomość regulacji prawnych w odniesieniu do wyrobów medycznych.
  • Samodzielność, dokładność, integracyjny i odpowiedzialny sposób pracy.
  • Doskonałe umiejętności organizacyjne i zarządzania projektami, zdolność do pracy w zespole i realizacji zadań z zachowaniem wysokich standardów oraz w napiętych terminach.
  • Doświadczenie w pracy z systemami zarządzania informacjami regulacyjnymi i bazami danych.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Pracę na samodzielnym stanowisku przy realizacji ciekawych projektów.
  • Benefity pozapłacowe, m.in.: opiekę medyczną, kartę sportową, ubezpieczenie.
  • Możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji.
  • Atrakcyjny program poleceń pracowniczych.
  • Obecność trenera wewnętrznego.
  • Komfortowe biuro w dobrze skomunikowanej lokalizacji.
Prosimy o zapoznanie się z poniższą informacją dla kandydatów na temat przetwarzania danych osobowych https://www.geminipolska.com.pl/klauzula-rekrutacja.
Gemini Polska sp. z o.o. wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia pod numerem 25125.