Praca w Gdańsku i okolicach: Starszy specjalista ds. obsługi klienta

Gdański Urząd Pracy
Starszy specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Gdańsk
Numer: StPr/21/2546
OBOWIĄZKI:
Przygotowywanie raportów dla klienta np. KPI, raporty dla zarządu, arkusze aktywności funduszy, zlecenia płatności, kalkulacje wydatków funduszy itp.; Rozwiązuje skomplikowane zapytania i problemy używając wewnętrznych i zewnętrznych źródeł informacji oraz prowadzi ich regularny rejestr; Ocenia bieżący proces w celu zwiększenia efektywności; Regularnie aktualizuje pliki i zestawienia oraz dokumentację audytową; Jest odpowiedzialny za miesięczne i roczne zestawienia, raporty oraz ich weryfikację; Tworzy agendę i sprawozdania ze spotkań oraz je weryfikuje; Odpowiada za dostarczenie odpowiedzi na doraźne zapytania klienta oraz ich weryfikację.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), informatyczne, kierunek: IT/inżynieria
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany


Wymagania inne:

minimum 2 lata pracy na stanowisku związanym z obsługą klienta w międzynarodowej firmie, biegła obsługa komputera, znajomość programów Microsoft Excel i Word, umiejętność wykonywania zadań pod zwierzchnictwem kierownika zespołu, umiejętność pracy w zespole, terminowe i bezbłędne wykonywanie zadań

Miejsce pracy:

Gdańsk


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 250 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Gdański Urząd Pracy