Miejsce pracy: Gdynia
Ogłoszenie o naborze Nr 145166
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
charakter stanowiska i sposób wykonywania na nim zadań (zgodnie z opisem stanowiska pracy)
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych
miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- winda
- drzwi odpowiedniej szerokości
Czynniki fizyczne, biologiczne, inne czynniki, w tym niebezpieczne:
- uciążliwości związane z obsługą monitorów ekranowych pow. 4 godzin dziennie
Zakres zadań
- przyjmuje, sprawdza, opatruje pieczątką wpływu oraz rozdziela do właściwych komórek organizacyjnych korespondencji i przesyłek oraz rejstruje je w programie elektronicznego obiegu dokumentów oraz dziennikach podawczych komórek organizacyjnych
- rejestruje, adresuje i wysyła korespondencję i przesyłki wychodzące z Urzędu, przyjmuje i nadaje dokumenty poprzez faks
- obsługuje elektroniczny obieg dokumentów, obsługuje elektroniczną platformę usług administracji publicznej (ePUAP) oraz platformy elektronicznego fakturowania
- prowadzi rozliczenia dotyczące opłat za przesyłki nadane przez Kancelarię Ogólną
- obsługuje tablicę informacyjną Urzędu
- dostarcza korespondencję wysyłkową do operatora pocztowego i pobiera korespondencję od operatora pocztowego dla Urzędu
- zastępuje pracowników obsługujących Sekretariaty Urzędu w czasie ich nieobecności w pracy (podczas zastępstw wykonuje wszystkie czynności z zakresu działania Sekretariatów takie jak: obsługa administracyjna sekretariatu; prowadzenie terminarza spotkań, narad; redagowanie projektów pism, komunikatów i poleceń; obsługa organizacyjna spotkań; udostępnianie informacji publicznej; prowadzenie spraw związanych z wyjazdami służbowymi Dyrektora)
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego pracy w administracji publicznej
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (A2 wg ESOKJ)
- znajomość przepisów prawa w zakresie instrukcji kancelaryjnej
- Umiejętność komunikacji
- Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
- Umiejętność współpracy
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne"
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych