Praca w Gdańsku i okolicach: Starszy inspektor

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku
Komendant Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Gdańsk
Ogłoszenie o naborze Nr 145829

Warunki pracy

Charakter stanowiska i sposobu wykonywania na nim zadań



  • praca biurowo-administracyjna w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 15.30
  • praca w siedzibie Komendy.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy



  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie;
  • naturalne i sztuczne oświetlenie, wymuszona pozycja ciała;
  • stanowisko usytuowane na I-szej kondygnacji budynku komendy;
  • przed budynkiem brak podjazdów dla wózków inwalidzkich;
  • toaleta nie dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych;
  • brak windy.

Zakres zadań

  • prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracowników cywilnych Komendy Miejskiej, w szczególności w obszarze kształtowania struktury zatrudnienia, wykształcenia i wyszkolenia strażaków oraz potrzeb w tym zakresie.
  • prowadzenie stosownej dokumentacji w przedmiotowym zakresie współdziałania ze służbą zdrowia w zakresie ochrony zdrowia strażaków i pracowników cywilnych
  • prowadzenie akt osobowych, stosownej ewidencji etatów, kartotek itp.
  • sporządzanie wniosków dotyczących odznaczeń i awansów w stopniu.
  • sporządzanie z zakresu prowadzonych spraw obowiązującej statystyki i sprawozdawczości oraz opracowywanie analiz kadrowych, przygotowanie i przekazywanie dokumentacji z zakresu prowadzonych spraw do archiwum.
  • prowadzenie stosownej dokumentacji w zakresie wystawiania poleceń wyjazdów służbowych.
  • prowadzenie ewidencji i wystawianie zaświadczeń potwierdzających kwalifikacje do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych.
  • zastępowanie strażaków i pracowników cywilnych, w szczególności wykonywanie zadań w sekretariacie podczas nieobecności sekretarki.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
  • znajomość systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją;
  • biegła znajomość obsługi komputera i innych urządzeń biurowych;
  • dobra znajomość pakietu Microsoft Office i Open Office;
  • obsługa specjalistycznych programów kadrowych;
  • zdolność analitycznego myślenia.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • dokładność i rzetelność w wykonywaniu pracy biurowej;
  • zdolności organizacyjne, umiejętność pracy w zespole;
  • obsługa programu kadrowego FORTECH;
  • znajomość przepisów prawa pracy, ustawy o PSP i przepisów wykonawczych;
  • dokładność i rzetelność w wykonywaniu pracy biurowej;
  • odporność na stres;
  • systematyczność, komunikatywność;
  • umiejętność analitycznego myślenia;
  • umiejętność pracy pod presją czasu.