Praca w Gdańsku i okolicach: Starszy inspektor

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku
Komendant Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Gdańsk
Ogłoszenie o naborze Nr 139860

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca biurowo-administracyjna w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 15.30;
  • praca w siedzibie Komendy.

 


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie;
  • naturalne i sztuczne oświetlenie, wymuszona pozycja ciała;
  • narzędzia i materiały pracy - komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka, skaner;
  • stanowisko usytuowane na I-szej kondygnacji budynku komendy;
  • przed budynkiem brak podjazdów dla wózków inwalidzkich;
  • toaleta nie dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych;
  • brak windy.

Zakres zadań

  • prowadzi kancelarię komendy oraz sekretariatu Komendanta Miejskiego, w tym odbiera telefony, przyjmuje i wysyła korespondencję oraz przesyłki kurierskie, rejestruje korespondencję;
  • obsługuje system Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD) w zakresie kancelarii ogólnej, w tym koordynuje sprawy związane z EZD;
  • prowadzi rejestr korespondencji wpływającej i wysyłanej oraz doręcza ją do poszczególnych komórek organizacyjnych KM;
  • prowadzi sprawy związane z obsługą Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych emerytów i rencistów PSP;
  • sporządza z zakresu prowadzonych spraw obowiązującej statystyki i sprawozdawczości oraz opracowuje analizy kadrowe, przygotowuje i przekazuje dokumentację z zakresu prowadzonych spraw do archiwum;
  • prowadzi kalendarz spotkań komendanta;
  • prowadzenie i na bieżąco aktualizuje wszelką dokumentację stanowiącą podstawę do naliczania i wypłaty nagrody za zastępstwa i dodatku szkodliwego;
  • prowadzi sprawy związane z ewidencją pieczęci.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w jednostkach budżetowych
  • znajomość systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją;
  • biegła znajomość obsługi komputera i innych urządzeń biurowych;
  • dobra znajomość pakietu Microsoft Office i Open Office;
  • obsługa specjalistycznych programów kadrowych;
  • zdolność analitycznego myślenia.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • dokładność i rzetelność w wykonywaniu pracy biurowej;
  • zdolności organizacyjne, umiejętność pracy w zespole;
  • obsługa programu kadrowego FORTECH;
  • znajomość przepisów prawa pracy, ustawy o PSP i przepisów wykonawczych;
  • dokładność i rzetelność w wykonywaniu pracy biurowej;
  • odporność na stres;
  • systematyczność, komunikatywność;
  • umiejętność analitycznego myślenia;
  • umiejętność pracy pod presją czasu.