grupa pracowników: administracyjno-ekonomiczna
wymiar czasu pracy: pełny etat
zatrudnienie na umowę o pracę
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO:
- zapewnienie efektywnego wsparcia w zakresie obsługi świadczeń socjalnych dla pracowników (w tym dla pracowników emerytowanych),
- prowadzenie rozliczeń finansowych wszystkich świadczeń i analiza przyznawanych benefitów,
- stała kontrola budżetu ZFŚS oraz koordynowanie prawidłowości naliczania świadczeń,
- opracowywanie zapytań ofertowych, tworzenie opisów przedmiotu zamówienia, kryteriów oceny ofert oraz kluczowych warunków umów zgodnie z PZP,
- inicjowanie i organizowanie wydarzeń w ramach działalności ZFŚS,
- przyjmowanie i weryfikacja wniosków o przyznanie świadczeń oraz tworzenie i opracowanie bazy osób uprawnionych do otrzymania świadczeń,
- współudział w rozwoju systemu benefitów pracowniczych,
- realizacja innych działań w ramach funkcjonowania jednostki organizacyjnej (m.in. współudział w organizacji szkoleń dla pracowników).
OD OSÓB KANDYDUJĄCYCH OCZEKUJEMY:
- doświadczenia w pracy na zbliżonym stanowisku,
- praktycznej znajomości Prawa zamówień publicznych (mile widziana),
- doświadczenia w analizie ilościowej danych dotyczących budżetów, finansów, danych personalnych, raportów płacowych,
- bardzo dobrej znajomości MS Excel oraz umiejętności w zakresie przetwarzania danych liczbowych,
- wykształcenia wyższego,
- wysokiej jakości obsługi pracowników,
- znajomości języka angielskiego na poziomie B1.