Miejsce pracy: Gdańsk
Ogłoszenie o naborze Nr 152860
Warunki pracy
- bariery architektoniczne - brak wind, odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych, - praca biurowa przy komputerze powyżej 4 h dziennie przy naturalnym i sztucznym oświetleniu, - stanowisko pracy zlokalizowane w siedzibie urzędu, - większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej, - podstawowe wyposażenie na stanowisku to: komputer, telefon, drukarka, - wysiłek fizyczny, - zagrożenie korupcją, - nietypowe godziny pracy (w tym dyżury), - krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, - permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzenie kontroli w innych urzędach.
Zakres zadań
- nalicza uposażenia dla funkcjonariuszy i wynagrodzenia dla pracowników objętych mnożnikowym systemem wynagradzania i pozostałych pracowników oraz sporządza na podstawie dokumentów w systemie SWOP listy wynagrodzeń oraz dodatkowych należności w celu terminowej wypłaty wynagrodzeń i uposażeń,
- nalicza i dokonuje potrąceń z uposażeń funkcjonariuszy i wynagrodzeń pracowników: - składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, - zaliczki na podatek dochodowy od osób fizycznych, - na rzecz osób trzecich alimenty, zajęcia komornicze, administracyjne, towarzystwa ubezpieczeniowe itp.
- wystawia na podstawie kartotek zarobkowych i podatkowych zaświadczenia o uposażeniach i wynagrodzeniach dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych do banków, sądów, ZUS, komorników, ZER, MSWiA,
- sprawdza pod względem formalno - rachunkowym sporządzone listy płac i listy dodatkowych należności w celu przekazania do wypłaty prawidłowych dokumentów,
- koordynuje prawidłowe i terminowe wydatkowanie i rozliczenie rocznego limitu na nagrody dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych obsługiwanej jednostki orgnizacyjnej Policji województwa pomorskiego,
- synchronizuje do kart zasiłkowych systemy SWOP zwolnienia lekarskie pracowników oraz funkcjonariuszy, następnie w karcie zasiłkowej po obliczeniu należnego wynagrodzenia chorobowego, zasiłku chorobowego dokonuje weryfikacji poprawności podstaw chorobowych,
- sprawdza i weryfikuje kartoteki podatkowe funkcjonariuszy i pracowników cywilnych pod względem prawidłowego zapisu w systemie SWOP, dokonuje rocznego rozliczenia podatku, podpisuje i rozsyła roczne informacje PIT - 11,
- uzgadnia raporty potrąconych składek z tytułu Pracowniczych Planów Kapitałowych z danymi zawartymi w aplikacji e-PPK Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych PZU SA po zaczytaniu list wypłat w celu właściwego i terminowego przekazania składek z tytułu PPK
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub powyżej 1 roku w obszarze finansów
- znajomość Ustawy o Policji, znajomość Ustawy o służbie cywilnej, znajomość Kodeksu pracy,
- znajomość Ustawy o podatku dochodowym,
- znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,
- znajomość Ustawy o finansach publicznych,
- umiejętność analitycznego myślenia, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz rozwiązywania problemów i działania w sytuacjach stresowych,
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe