Praca w Gdańsku i okolicach: Specjalista

Ogłoszenie numer: 9662236, z dnia 2025-03-28

Prezes Polskiej Agencji Kosmicznej w Gdańsku
poszukuje kandydatów na stanowisko:

Specjalista

Miejsce pracy: Gdańsk

Nr Ref.: 11/2025

 

Opis stanowiska

Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu:
Polska Agencja Kosmiczna
ul. Trzy Lipy 3
80-172 Gdańsk
Miejsce wykonywania pracy: Polska Agencja Kosmiczna: Biuro organizacyjne – Wydział Kadr i Płac, siedziba w Gdańsku

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
  • prowadzenie spraw związanych z obsługą kadrowo-płacową Agencji
  • prowadzenie procesu organizacji praktyk, staży i wolontariatu
  • przygotowywanie umów cywilnoprawnych
  • prowadzenie spraw związanych z prowadzeniem akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • prowadzenie spraw związanych z naborem pracowników Agencji
  • obsługa Pracowniczych Planów Kapitałowych
  • przygotowywanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu
  • przygotowywanie wewnętrznych analiz i raportów z zakresu płac, kadr oraz kosztów pracy
  • rozliczanie pracowników z wykorzystanych dni urlopów wypoczynkowych oraz innych przerw w wykonywaniu pracy, w tym urlopów okolicznościowych, wychowawczych, itp. stosownie do przepisów Kodeksu Pracy
  • prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników Agencji i szkoleń z zakresu BHP oraz kontrola ich aktualności
  • ewidencja i prowadzenie spraw związanych z obsługa umów realizowanych na ubezpieczenie grupowe i inne benefity dla pracowników
  • współpracowanie i udzielenie pomocy pracownikom w zakresie składania wniosków o renty i emerytury do organu rentowego;
  • udział w prowadzeniu spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych
  • udział w przygotowywaniu materiałów oraz sporządzanie analiz dotyczących zatrudnienia i płac, w tym danych do celów statystycznych GUS, PFRON
  • udział zakresie rozliczania czasu pracy pracowników w ramach projektów z dofinansowaniem zewnętrznym, realizowanych przez Agencję

Wymagania

Niezbędne:
  • wykształcenie wyższe
pozostałe wymagania niezbędne
  • biegła znajomość prawa pracy, przepisów ZUS, przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, przepisów ustawy o PPK
  • bardzo dobra znajomość programu PŁATNIK
  • bardzo dobra znajomość Pakietu MS Office (głównie Excel)
  • znajomość języka angielskiego (poziom minimum B1)
Wymagania dodatkowe
  • znajomość ustawy o Polskiej Agencji Kosmicznej
  • znajomość programu QNT
  • doświadczenie w rozliczaniu czasu pracy pracowników w ramach projektów z dofinansowaniem zewnętrznym
Wymagane dokumenty:
Osoby zainteresowane ofertą oraz spełniające wymagania prosimy o złożenie następujących dokumentów:

W pierwszym etapie procesu:
  • CV
W kolejnych etapach naborów niezbędne będą:
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie znajomości języka angielskiego
  • oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenia o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenia o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopii innych dokumentów potwierdzających spełnienie dodatkowych wymagań
  • kopii poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j.: Dz.U.2024 poz. 632 ze zm.)
Wynagrodzenie zasadnicze dla pełnego wymiaru etatu na stanowisku– 5500,00-8200,00 złotych brutto

POLSA zastrzega sobie prawo do kontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.