Praca w Gdańsku i okolicach: Specjalista / Specjalistka HelpDesk

Apteki pod marką Gemini to wyjątkowe miejsce zarówno dla pacjenta, jak i dla pracownika. Każda apteka tworzy zgrany zespół złożony z profesjonalistów i pasjonatów. Możesz mieć pewność pracy z szerokim asortymentem i najnowszymi produktami. Dzięki temu dbamy jednocześnie o komfort opieki nad pacjentem, jak i Twój rozwój.

Specjalista / Specjalistka HelpDesk
Miejsce pracy: Gdańsk
Twój zakres obowiązków
  • obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne)
  • zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem
  • przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont dostępowych, przenoszenie danych)
  • pomoc w zarządzaniu i administrowaniu sprzętem
  • testowanie wdrażanych rozwiązań oraz sprzętu
  • wspieranie zespołów w diagnozowaniu i rozwiązywaniu problemów sprzętowo-programowych
  • udział w prowadzeniu projektów IT
Nasze wymagania
  • pasjonujesz się nowymi technologiami
  • znasz zagadnienia IT i masz motywację do rozwoju w tym obszarze
  • posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku
  • masz pozytywne nastawienie i umiejętność budowania dobrych relacji ze współpracownikami
  • aktywnie reagujesz na potrzeby biznesu
  • dobrze organizujesz swoją pracę i jesteś osobą rzetelną
  • znasz bardzo dobrze pakiet Microsoft Office
  • potrafisz myśleć analitycznie
To oferujemy
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • fajną pracę w zespole pasjonatów IT
  • możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji
  • benefity pozapłacowe m.in.: opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie, platformę do nauki języków obcych
  • udział w dużych projektach transformacji cyfrowej organizacji
Prosimy o zapoznanie się z poniższą informacją dla kandydatów na temat przetwarzania danych osobowych https://www.geminipolska.com.pl/klauzula-rekrutacja.
Gemini Polska sp. z o.o. wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia pod numerem 25125.