Praca w Gdańsku i okolicach: Specjalista ServiceDesk

Specjalista ServiceDesk
Miejsce pracy: Gdańsk

(biuro/praca zdalna)

Umowa zlecenia

 

Twoje główne zadania:
  • Przyjmowanie, rejestracja i obsługa zgłoszeń Klientów w systemie zgłoszeniowym,
  • Przekazywanie Klientowi informacji o zmianie statusu realizowanych zgłoszeń,
  • Informowanie o awariach i utrudnieniach w działaniu systemów teleinformatycznych,
  • Rozpatrywanie i obsługa Monitów, Eskalacji oraz Reklamacji
  • Przywracanie normalnego działania usług w uzgodnionym czasie przy wykorzystaniu zdalnych narzędzi,
  • Realizacja zamówień przy wykorzystaniu zdalnych narzędzi – takich jak Instalacja, Przeniesienie, Dodanie lub Zmiana w zakresie obsługi aplikacji i informatycznego sprzętu biurowego,
  • Realizacja zamówień dostępu do systemów teleinformatycznych – zakładanie, modyfikacja blokowanie kont.
Nasze oczekiwania:
  • Podstawowa znajomość architektury PC, architektury sieci: LAN, WAN, WLAN, TCPIP oraz systemów MDM oraz budowy serwerów pod względem sprzętowym,
  • Dobra znajomość pakietu MS Office, usług M365, MS Exchange oraz komunikatorów Skype for Business, Teams,
  • Dobra znajomość i umiejętność obsługi Active Directory,
  • Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych Windows w szczególności Windows 10 oraz 8 i 7,
  • Komunikatywność,
  • Motywacja do realizacji wyznaczonych zadań i celów,
  • Umiejętność zarządzania czasem i dobra organizacja pracy,
  • Motywacja i chęć rozwoju zawodowego,
  • Dobra znajomość języka angielskiego (komunikatywny, najlepiej na poziomie minimum B1).
Oferujemy:
  • Pracę w czołowej firmie branży IT w Polsce.
  • Atrakcyjną stawkę godzinową uzależnioną od doświadczenia i kwalifikacji,
  • Cykl szkoleń przygotowujących do wykonywania zadań Konsultanta Service Desk,
  • Certyfikaty z różnych branż IT
APLIKUJ TERAZ