m.in. • Przygotowywanie umów dla klientów decydujących się na zakup produktów lub usług firmy;• Tworzenie kont klientów i nadawanie uprawnień systemowych dla odpowiednich usług• Zarządzanie procesem rozliczeniowym i upewnianie się, że klienci otrzymują prawidłowe faktury• Rozwiązywanie problemów związanych z compliance we współpracy z Zespołami ds. Zgodności i Prawa• Praca na szeregu wewnętrznych narzędzi i aplikacji związanych z zarządzaniem relacjami z klientami (CRM)• Odpowiadanie na zapytania klientów zapewniając najwyższe standardy obsługi klienta
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: azerski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagania inne:Wykształcenie: wyższe z zakresu administracji publicznej lub finansów i rachunkowości, mile widziany status studenta studiów wyższych w obszarze finansów i rachunkowości;Doświadczenie zawodowe: mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku Specjalisty ds. Zamówień.
Miejsce pracy:Gdynia
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 6 166,66 PLN