Praca w Gdańsku i okolicach: Specjalista ds. Zakupów i Rozwoju Produktu

Specjalista ds. Zakupów i Rozwoju Produktu
  • miejsce pracy:
    Gdynia
  • rodzaj umowy:
    umowa o pracę
  • godziny pracy:
    elastyczny start między 7 a 9
  • realizowanie procesu zakupów w zakresie: doboru oraz wyceny materiałów, przygotowywania zamówień, sporządzania dokumentów zakupowych
  • inicjowanie oraz poszukiwanie nowych rozwiązań materiałowych
  • doradztwo w zakresie innowacyjnych rozwiązań oraz aktywny udział w nowych projektach realizowanych przez Dział Badań i Rozwoju oraz Sprzedaży na zlecenie klientów (B2B)
  • pozyskiwanie oraz weryfikacja nowych dostawców
  • budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z dostawcami, negocjowanie warunków handlowych oraz ustalanie zasad współpracy
  • przeprowadzanie analiz oraz sporządzanie zestawień dotyczących zakupu materiałów
  • dbałość o bieżący przepływ informacji oraz współpraca z Działami: Badań i Rozwoju, Sprzedaży Kontraktowej, Planowania Produkcji i Technologii, Produkcji oraz Analiz Biznesowych
  • posiadasz doświadczenie w obszarze zakupów lub zaopatrzenia i/lub doradztwa materiałowego
  • masz wykształcenie wyższe na kierunkach: materiałoznawstwo, technologia, towaroznawstwo, przetwórstwo tworzyw sztucznych lub pokrewne
  • możesz pochwalić się wiedzą na temat dostępnych na rynku materiałów (naturalnych oraz sztucznych)
  • znasz język angielski na zaawansowanym poziomie w mowie i piśmie
  • swobodnie poruszasz się w programach MS Office, szczególnie MS Excel
  • posiadasz prawo jazdy kat. B
  • Twoje silne strony to: umiejętność planowania i dobrej organizacji pracy oraz zdolność analitycznego myślenia
  • cechuje Cię inicjatywa, zaangażowanie, otwartość, nastawienie na współpracę i poszukiwanie nowych rozwiązań
Dodatkowymi atutami będą:
  • znajomość języka niemieckiego
  • doświadczenie z systemami ERP

Trefl SA to dynamicznie rozwijająca się rodzinna firma, obecna na rynku od 1985 roku. Tworzymy z myślą o dzieciach i ich rodzicach. Chcemy, by nasze ciekawe i bezpieczne zabawki dostarczały pomysłów na poznawanie świata, kształtowanie pozytywnych postaw oraz wspólne spędzanie czasu. Każdego dnia ponad 500 pracowników przyczynia się do rozwoju naszego przedsiębiorstwa. Za sukcesem firmy Trefl stoją ludzie. Pracownicy pełni pasji, zaangażowania, nastawieni na realizację celów, wychodzący z inicjatywą. Właśnie tych cech poszukujemy również u kandydatów – naszych przyszłych pracowników.

Podstawowe informacje
  • miejsce pracy:
    Gdynia
  • rodzaj umowy:
    umowa o pracę
  • godziny pracy:
    elastyczny start między 7 a 9
jakie będa Twoje zadania?
  • realizowanie procesu zakupów w zakresie: doboru oraz wyceny materiałów, przygotowywania zamówień, sporządzania dokumentów zakupowych
  • inicjowanie oraz poszukiwanie nowych rozwiązań materiałowych
  • doradztwo w zakresie innowacyjnych rozwiązań oraz aktywny udział w nowych projektach realizowanych przez Dział Badań i Rozwoju oraz Sprzedaży na zlecenie klientów (B2B)
  • pozyskiwanie oraz weryfikacja nowych dostawców
  • budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z dostawcami, negocjowanie warunków handlowych oraz ustalanie zasad współpracy
  • przeprowadzanie analiz oraz sporządzanie zestawień dotyczących zakupu materiałów
  • dbałość o bieżący przepływ informacji oraz współpraca z Działami: Badań i Rozwoju, Sprzedaży Kontraktowej, Planowania Produkcji i Technologii, Produkcji oraz Analiz Biznesowych
Sprawdzisz się w tej roli, jeśli:
  • posiadasz doświadczenie w obszarze zakupów lub zaopatrzenia i/lub doradztwa materiałowego
  • masz wykształcenie wyższe na kierunkach: materiałoznawstwo, technologia, towaroznawstwo, przetwórstwo tworzyw sztucznych lub pokrewne
  • możesz pochwalić się wiedzą na temat dostępnych na rynku materiałów (naturalnych oraz sztucznych)
  • znasz język angielski na zaawansowanym poziomie w mowie i piśmie
  • swobodnie poruszasz się w programach MS Office, szczególnie MS Excel
  • posiadasz prawo jazdy kat. B
  • Twoje silne strony to: umiejętność planowania i dobrej organizacji pracy oraz zdolność analitycznego myślenia
  • cechuje Cię inicjatywa, zaangażowanie, otwartość, nastawienie na współpracę i poszukiwanie nowych rozwiązań
Dodatkowymi atutami będą:
  • znajomość języka niemieckiego
  • doświadczenie z systemami ERP
Co oferujemy?
  • polski producent
  • prwatna opieka medyczna
  • karty reakreacyjno-sportowe
  • ubezpieczenia grupowe
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
  • równowaga pracy z życiem prywatnym
  • darmowa kawa
  • inicjatywy sportowe
  • przyjazna atmosfera pracy
  • Treflowa biblioteczka
  • bezpłatny parking
Kim jesteśmy?

Trefl SA to dynamicznie rozwijająca się rodzinna firma, obecna na rynku od 1985 roku. Tworzymy z myślą o dzieciach i ich rodzicach. Chcemy, by nasze ciekawe i bezpieczne zabawki dostarczały pomysłów na poznawanie świata, kształtowanie pozytywnych postaw oraz wspólne spędzanie czasu. Każdego dnia ponad 500 pracowników przyczynia się do rozwoju naszego przedsiębiorstwa. Za sukcesem firmy Trefl stoją ludzie. Pracownicy pełni pasji, zaangażowania, nastawieni na realizację celów, wychodzący z inicjatywą. Właśnie tych cech poszukujemy również u kandydatów – naszych przyszłych pracowników.

APLIKUJ TERAZ