Praca w Gdańsku i okolicach: Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży Serwisu

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży Serwisu
Miejsce pracy: Gdańsk
Osoba będzie odpowiedzialna za wsparcie Działu Sprzedaży poprzez:
  • przygotowywanie ofert i zamówień;
  • odpowiadanie na zapytania klientów;
  • aktualizację bazy Klientów w systemie CRM;
  • prace administracyjne i wsparcie organizacyjne działu Sprzedaży;
  • współpracę z działem Serwisu;
  • tworzenie raportów na potrzeby działu sprzedaży.
Od Kandydatów oczekujemy:
  • doświadczenia w pracach administracyjno-biurowych;
  • dokładności i sumienności w wykonywaniu powierzonych zadań;
  • znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację;
  • zaangażowania i samodzielności w działaniu;
  • bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych i organizacyjnych;
  • poszukujemy osób, które swoją karierę chciałyby rozwijać w dziale handlowym;
  • mile widziana znajomość narzędzi CRM i SAP;
W zamian oferujemy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i rozwoju;
  • benefity: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, kafeteryjny pakiet MyBenefit (włączając Multisport), dofinansowanie nauki języka angielskiego.
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dziennik Ustaw nr 133 Poz. 883)"
APLIKUJ TERAZ