Praca w Gdańsku i okolicach: Specjalista ds. Wsparcia klienta morskiego

W CEVA wierzymy, że logistyka to biznes, który tworzą ludzie, dlatego budujemy środowisko zaufania i współpracy zespołowej - zachęcamy do inicjatyw i umożliwiamy naszym talentom rozwój ich kariery. Dzięki naszym 78 000 pracowników, którzy zlokalizowani są w ponad 160 krajach, oferujemy naszym Klientom dedykowane rozwiązania w zakresie logistyki kontraktowej, frachtu lotniczego i morskiego, dystrybucji oraz zarządzania transportem. Jako firma rozwijamy się w szybkim tempie - czy odważysz się rozwijać razem z nami?
Specjalista ds. Wsparcia klienta morskiego
Miejsce pracy: Gdynia
CO BĘDZIESZ ROBIĆ?
  • Działanie jako pierwszy punkt kontaktowy dla przydzielonych klientów.
  • Proaktywne informowanie klienta o statusie przesyłki i bieżących kwestiach.
  • Obsługa próśb klientów dotyczących różnych tematów (w razie potrzeby kontakt z dodatkowymi interesariuszami).
  • Wdrażanie nowych klientów, produktów, linii, usług w oparciu o produkt Ocean.
  • Wspólnie z Business Development współtworzenie i aktualizowanie dokumentacji SOP wymaganej do zabezpieczenia skutecznych usług operacyjnych.
  • Przyjmowanie i przetwarzanie zamówień klientów w systemach CEVA.
  • Przekazywanie leadów do zespołu Business Development (nowe ścieżki / możliwości biznesowe itp.).
  • Obsługa zapytań klientów, ofert i współpraca z zespołem Pricing i Business Development.
  • Kontakt z innymi stacjami i przekazywanie wymaganych instrukcji.
  • Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg klientów, rozwiązywanie skarg klientów lub przydzielanie zadań innym funkcjom.
  • Raportowanie do klienta zgodnie z jego wymaganiami.
KOGO SZUKAMY?
  • Minimum 2 lata doświadczenia w transporcie morskim.
  • Zdolność do koordynowania, planowania i monitorowania projektów morskich na szczeblu krajowym.
  • Umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami.
  • Silne doświadczenie w projektowaniu i realizacji procesów.
  • Proaktywność w zrozumieniu i spełnieniu potrzeb i oczekiwań klientów.
CO OFERUJEMY?
  • Ciekawą, samodzielną pracę w globalnej organizacji z wieloma możliwościami rozwoju.
  • Przyjazną atmosferę pracy i konkurencyjny na rynku pakiet (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).


Jako organizacja globalna oraz część grupy CMA CGM, różnorodność ma kluczowe znaczenie dla naszego sukcesu; tylko odzwierciedlając kulturę, języki i lokalną wiedzę o naszych klientach, możemy odnieść sukces. Zatrudniając ludzi z różnym doświadczeniem i umiejętnościami, poszerzamy wiedzę oraz zwiększamy naszą kreatywność i innowacyjność.

Uwaga: Procesy rekrutacyjne w CEVA Logistics obejmują komunikację z kandydatami za pośrednictwem oficjalnych mediów społecznościowych, takich jak LinkedIn lub za pośrednictwem adresu e-mail firmy o następującym schemacie: imię.nazwisko@cevalogistics.com. Zalecamy, nie odpowiadać na propozycje biznesowe i/lub oferty pracy pochodzące od niezaufanych nadawców.
APLIKUJ TERAZ