Praca w Gdańsku i okolicach: Specjalista ds. techniczno-administracyjnych

Apteki Gemini obecne są na rynku od 1990 roku. To właśnie wtedy powstała nasza pierwsza apteka w Wejherowie. Dziś jesteśmy jedną z największych sieci aptecznych, a nasze apteki zlokalizowane są na terenie całego kraju. Od 2008 roku prowadzimy również Aptekę Internetową www.aptekagemini.pl. Naszą misją jest bycie jak najbliżej Pacjentów i dostarczanie usług farmaceutycznych na najwyższym poziomie.

Specjalista ds. techniczno-administracyjnych
Miejsce pracy: Gdańsk

 

Zakres zadań:
  • bieżąca obsługa zgłoszeń w zakresie stanu technicznego lokali użytkowych, instalacji oraz wyposażenia;
  • współpraca z wykonawcami i współpracownikami w zakresie usuwania powstałych usterek technicznych, rozwiązywania problemów technicznych pojawiających się w lokalach oraz w zakresie drobnych prac remontowych i inwestycji,
  • koordynowanie prac wykonawców, tworzenie harmonogramów przeglądów i serwisów,
  • kontrola rozliczeń z wykonawcami i akceptacja faktur kosztowych,
  • dbanie o prawidłowy i terminowy obieg dokumentów zespołu technicznego.
Oczekujemy:
  • praktyczna, podstawowa wiedza ogólnobudowlana i techniczna w zakresie nieruchomości,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • znajomość pakietu Office,
  • obowiązkowość, samodzielność w organizowaniu pracy,
  • komunikatywność na wysokim poziomie,
  • umiejętność współpracy w zespole.
Zapewniamy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • pracę na samodzielnym stanowisku przy realizacji ciekawych projektów,
  • benefity pozapłacowe m.in.: opiekę medyczną, kartę sportową, ubezpieczenie, program poleceń pracowniczych,
  • możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ