Praca w Gdańsku i okolicach: Specjalista ds. social media i HR

Ogłoszenie numer: 4167811, z dnia 2021-02-03

Z powodzeniem działamy na rynku usług TSL od 1989 roku. Jesteśmy jednym z czołowych, polskich operatorów logistycznych, oferujących kompleksowe rozwiązania w zakresie frachtu drogowego, spedycji morskiej, usług celnych oraz logistyki.


W związku z naszym dynamicznym rozwojem, poszukujemy kandydatów do pracy w centrali w Pruszczu Gdańskim na stanowisko:

Specjalista ds. social media i HR

Miejsce pracy: pomorskie / Pruszcz Gdański

 

Opis stanowiska

  • opracowanie i realizacja strategii komunikacji w mediach społecznościowych
  • tworzenie i publikacja postów
  • budowa i utrzymanie zaangażowania społeczności fanów
  • aktywna moderacja dyskusji w kanałach social media
  • monitoring i bieżąca analiza działań konkurencji
  • śledzenie bieżących trendów w social media i e-marketingu
  • rozwijanie nowych kanałów komunikacji
  • redagowanie oraz przygotowywanie materiałów reklamowych
  • kreowanie stosownego  wizerunku firmy w social mediach
  • monitoring działań marketingowych konkurencji w mediach
  • samodzielne realizowanie założeń rekrutacyjnych, w obszarze rekrutacji głownie kierowcy zawodowi C+E
  • wsparcie w przeprowadzaniu procesu selekcji, rekrutacji i wdrożenia nowych pracowników
  • redagowanie i zamieszczanie ogłoszeń o pracę
  • wstępne wywiady telefoniczne z potencjalnymi kandydatami
  • uczestnictwo w rozmowach kwalifikacyjnych
  • nadzór nad opracowywaniem niezbędnych materiałów marketingowych
  • realizacja celów m,in poprzez ścisłą współpracę z innymi działami firmy

Wymagania

  • doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku  minimum 6 m-cy (nie praktyki i staże)
  • praktycznej znajomości narzędzi marketingowych i nowoczesnych kanałów komunikacji, w tym Internetu i mediów społecznościowych pod kątem promocji marki i produktów
  • praktycznej znajomości narzędzi HR-owych
  • sprawnego posługiwania się pakietem MS Office
  • lekkiego pióra i doskonałej polszczyzny
  • pasji, zaangażowania, nastawienia na współpracę oraz komunikatywności
  • chęci uczestniczenia w spotkaniach wewnętrznych i zewnętrznych
  • kreatywności i pracowitości
  • umiejętności analizy danych oraz wyciągania z nich wniosków
  • dobrej organizacji własnej pracy i samodzielnego realizowania celów biznesowych
  • zainteresowań w obszarze marketingu, HR, PR oraz nowych trendach promocji w Internecie
  • systematyczności w planowaniu i realizacji powierzonych zadań
  • znajomości programów graficznych będzie niewątpliwym atutem

Oferujemy

  • stałe godziny pracy 8.00 -16.00 i pracę w Pruszczu Gdańskim
  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawa i premia uzależniona od realizacji założonych celów
  • doskonała atmosferę w pracy i wolne weekendy
  • szkolenia i uzyskania dodatkowych  kwalifikacji
  • możliwość skorzystania między innymi z ubezpieczenia grupowego i premii świątecznych
  • zatrudnienie na podstawie B2B lub UZ
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ