Praca w Gdańsku i okolicach: Specjalista ds. promocji

Gdański Urząd Pracy
Specjalista ds. promocji
Miejsce pracy: Gdańsk
Numer: StPr/21/3666
OBOWIĄZKI:
Nagrywanie i montaż wypowiedzi świadków historii, uczestników spotkań, wydarzeń organizowanych przez Instytut Dziedzictwa Solidarności. Realizacja projektów, m.in. z wykorzystaniem nagrywanych wypowiedzi, współpraca ze szkołami, instytucjami państwowymi i samorządowymi, organizacjami społecznymi. Planowanie, opracowywanie i realizacja działań o charakterze marketingowym, działania promocyjne, w tym w mediach społecznościowych, przygotowywanie podstawowych grafik, działania informacyjne i kontakt z mediami, prowadzenie strony www i relacjonowanie aktywności Instytut Dziedzictwa Solidarności. Uczestnictwo i udzielanie pomocy w pracach związanych z działalnością Instytutu Dziedzictwa Solidarności (debaty, gry miejskie, konferencje naukowe i popularnonaukowe, konkursy pokazy filmów, promocje książek, szkolenia, warsztaty, wizyty studyjne krajowe i zagraniczne, wystawy i inne). Przygotowanie, przewożenie i obsługa sprzętu technicznego dla potrzeb organizacji wydarzeń, koncertów, wykładów, wystaw itd. (sprzęt audio / video, projektory, nagłośnienie, oświetlenie, sprzęt wystawienniczy). Przygotowanie, przewożenie, ekspozycja i organizacja dystrybucji materiałów marketingowych, m.in. ulotek, publikacji, gadżetów itp., wykonywanie innych zadań zlecanych przez dyrektora lub kierownika wydziału merytorycznego. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: prawo jazdy kat B


Wymagania inne:

wymagania niezbędne na danym stanowisku: wykształcenie wyższe, znajomość najnowszej historii Polski na poziomie szkoły średniej ze szczególnym uwzględnieniem lat 1956-1989 (istnieje możliwość odświeżenia wiedzy w okresie próbnym zatrudnienia), udokumentowane minimum roczne doświadczenie zawodowe w dziale marketingu lub na podobnym stanowisku, praktyczna znajomość narzędzi i zagadnień z zakresu marketingu, PR i zarządzania projektami, bardzo dobra znajomość lokalnych i ogólnopolskich mediów, znajomość poprawnej polszczyzny i sprawne posługiwanie się słowem, łatwość w tworzeniu tekstów promocyjnych, materiałów dla mediów, doświadczenie związane z edycją treści na stronach internetowych (CMS), zdolności komunikacyjne w kontakcie bezpośrednim, telefonicznym i mailowym, znajomość statutu Instytutu Dziedzictwa Solidarności, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, wielozadaniowość, wiedza praktyczna z zakresu obsługi profesjonalnego sprzętu audio-video, umiejętności podstawowego montażu dźwięku i materiałów video oraz tworzenia prostych grafik.Wymagania pożądane związane ze stanowiskiem: wykształcenie wyższe na kierunku dziennikarstwo, umiejętność realizacji samodzielnych projektów, kreatywność, dokładność i terminowość, otwartość na nowe wyzwania, umiejętność pracy pod presją czasu, gotowość do podnoszenia swoich kwalifikacji, umiejętność obsługi programów do montażu dźwięku i wideo w środowisku Adobe.

Miejsce pracy:

Gdańsk


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

2 800 - 5 215 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Gdański Urząd Pracy