Praca w Gdańsku i okolicach: Specjalista ds. Procesów Produkcji

Specjalista ds. Procesów Produkcji
  • miejsce pracy:
    Gdynia
  • rodzaj umowy:
    umowa o pracę
  • godziny pracy:
    elastyczny start między 7 a 9
  • inicjowanie, rozwijanie i wdrażanie projektów związanych z optymalizacją procesów z wykorzystaniem narzędzi Lean Management (5S, Kaizen, TPM, SMED, OEE)
  • doskonalenie wskaźników produktywności, wydajności i jakości
  • optymalizacja i standaryzacja procesów produkcyjnych
  • stosowanie metodologii PDCA w celu dotarcia do przyczyny słabych punktów i ich eliminacja
  • współtworzenie i weryfikacja standardów pracy
  • przeprowadzanie audytów weryfikacyjnych oraz wdrażanie działań korygujących
  • posiadasz 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • ukończyłeś/łaś studia wyższe (preferowane kierunki związane z zarządzaniem produkcją i pokrewne)
  • możesz pochwalić się znajomością koncepcji Lean Management oraz umiejętnością zastosowania jej metod oraz narzędzi
  • swobodnie poruszasz się w programach MS Office oraz znasz podstawy systemu CAD
  • posiadasz prawo jazdy kat. B
  • wyróżnia Cię analityczne myślenie oraz umiejętność wyciągania wniosków
  • charakteryzuje Cię: inicjatywa w działaniu, umiejętność podejmowania decyzji oraz odpowiedzialność za powierzone zadania oraz silne nastawienie na realizację zadań i rozwiązywanie problemów

Dodatkowymi atutami będą:

  • doświadczenie w produkcji obejmującej szeroki asortyment i/lub zróżnicowany proces produkcji
  • znajomość branży poligraficznej lub wydawniczej

Trefl SA to dynamicznie rozwijająca się rodzinna firma, obecna na rynku od 1985 roku. Tworzymy z myślą o dzieciach i ich rodzicach. Chcemy, by nasze ciekawe i bezpieczne zabawki dostarczały pomysłów na poznawanie świata, kształtowanie pozytywnych postaw oraz wspólne spędzanie czasu. Każdego dnia ponad 500 pracowników przyczynia się do rozwoju naszego przedsiębiorstwa. Za sukcesem firmy Trefl stoją ludzie. Pracownicy pełni pasji, zaangażowania, nastawieni na realizację celów, wychodzący z inicjatywą. Właśnie tych cech poszukujemy również u kandydatów – naszych przyszłych pracowników.

Podstawowe informacje
  • miejsce pracy:
    Gdynia
  • rodzaj umowy:
    umowa o pracę
  • godziny pracy:
    elastyczny start między 7 a 9
jakie będa Twoje zadania?
  • inicjowanie, rozwijanie i wdrażanie projektów związanych z optymalizacją procesów z wykorzystaniem narzędzi Lean Management (5S, Kaizen, TPM, SMED, OEE)
  • doskonalenie wskaźników produktywności, wydajności i jakości
  • optymalizacja i standaryzacja procesów produkcyjnych
  • stosowanie metodologii PDCA w celu dotarcia do przyczyny słabych punktów i ich eliminacja
  • współtworzenie i weryfikacja standardów pracy
  • przeprowadzanie audytów weryfikacyjnych oraz wdrażanie działań korygujących
Sprawdzisz się w tej roli, jeśli:
  • posiadasz 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • ukończyłeś/łaś studia wyższe (preferowane kierunki związane z zarządzaniem produkcją i pokrewne)
  • możesz pochwalić się znajomością koncepcji Lean Management oraz umiejętnością zastosowania jej metod oraz narzędzi
  • swobodnie poruszasz się w programach MS Office oraz znasz podstawy systemu CAD
  • posiadasz prawo jazdy kat. B
  • wyróżnia Cię analityczne myślenie oraz umiejętność wyciągania wniosków
  • charakteryzuje Cię: inicjatywa w działaniu, umiejętność podejmowania decyzji oraz odpowiedzialność za powierzone zadania oraz silne nastawienie na realizację zadań i rozwiązywanie problemów

Dodatkowymi atutami będą:

  • doświadczenie w produkcji obejmującej szeroki asortyment i/lub zróżnicowany proces produkcji
  • znajomość branży poligraficznej lub wydawniczej
Co oferujemy?
  • polski producent
  • prwatna opieka medyczna
  • karty reakreacyjno-sportowe
  • ubezpieczenia grupowe
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
  • równowaga pracy z życiem prywatnym
  • darmowa kawa
  • inicjatywy sportowe
  • przyjazna atmosfera pracy
  • Treflowa biblioteczka
  • bezpłatny parking
Kim jesteśmy?

Trefl SA to dynamicznie rozwijająca się rodzinna firma, obecna na rynku od 1985 roku. Tworzymy z myślą o dzieciach i ich rodzicach. Chcemy, by nasze ciekawe i bezpieczne zabawki dostarczały pomysłów na poznawanie świata, kształtowanie pozytywnych postaw oraz wspólne spędzanie czasu. Każdego dnia ponad 500 pracowników przyczynia się do rozwoju naszego przedsiębiorstwa. Za sukcesem firmy Trefl stoją ludzie. Pracownicy pełni pasji, zaangażowania, nastawieni na realizację celów, wychodzący z inicjatywą. Właśnie tych cech poszukujemy również u kandydatów – naszych przyszłych pracowników.

APLIKUJ TERAZ