Praca w Gdańsku i okolicach: Specjalista ds. Planowania Produkcji

Specjalista ds. Planowania Produkcji
  • miejsce pracy:
    Gdynia
  • rodzaj umowy:
    umowa o pracę
  • godziny pracy:
    elastyczny start między 7 a 9

 

  • planowanie i monitorowanie harmonogramu produkcji w oparciu o system APS i ERP
  • kontrola dostępności półproduktów i zasobów potrzebnych do zapewnienia ciągłości produkcji oraz realizacji zamówień
  • weryfikacja zleceń produkcyjnych w celu zapewnienia terminowości
  • konfigurowanie i optymalizowanie parametrów systemu APS i ERP
  • składanie zamówień na surowce i komponenty pod złożone zamówienia
  • monitorowanie poprawności wystawienia dokumentów magazynowych dotyczących planu produkcji
  • sporządzanie raportów i dokumentacji
  • ścisła współpraca z innymi działami firmy (m.in. sprzedaży, zakupów, produkcji, rozwoju technologii, doskonalenia procesów i wdrożeń)
  • posiadasz doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z planowaniem produkcji (optymalnie 3 lata)
  • ukończyłeś/łaś studia wyższe (preferowane kierunki techniczne lub ekonomiczne)
  • swobodnie poruszasz się w programach MS Office, w szczególności w arkuszu Excel oraz posiadasz doświadczenie w pracy w systemie ERP
  • znasz język angielski w stopniu komunikatywnym
  • możesz pochwalić się znajomością zagadnień i procedur związanych z organizacją i planowaniem produkcji
  • wyróżniają Cię analityczne myślenie oraz zmysł techniczny
  • charakteryzuje Cię umiejętność wyznaczania priorytetów, samodzielność w realizacji zadań oraz poczucie odpowiedzialności
Dodatkowym atutem będzie:
  • znajomość systemu APS/Asprova

Trefl SA to dynamicznie rozwijająca się rodzinna firma, obecna na rynku od 1985 roku. Tworzymy z myślą o dzieciach i ich rodzicach. Chcemy, by nasze ciekawe i bezpieczne zabawki dostarczały pomysłów na poznawanie świata, kształtowanie pozytywnych postaw oraz wspólne spędzanie czasu. Każdego dnia ponad 600 pracowników przyczynia się do rozwoju naszego przedsiębiorstwa. Za sukcesem firmy Trefl stoją ludzie. Pracownicy pełni pasji, zaangażowania, nastawieni na realizację celów, wychodzący z inicjatywą. Właśnie tych cech poszukujemy również u kandydatów – naszych przyszłych pracowników.

 

Podstawowe informacje
  • miejsce pracy:
    Gdynia
  • rodzaj umowy:
    umowa o pracę
  • godziny pracy:
    elastyczny start między 7 a 9
jakie będa Twoje zadania?

 

  • planowanie i monitorowanie harmonogramu produkcji w oparciu o system APS i ERP
  • kontrola dostępności półproduktów i zasobów potrzebnych do zapewnienia ciągłości produkcji oraz realizacji zamówień
  • weryfikacja zleceń produkcyjnych w celu zapewnienia terminowości
  • konfigurowanie i optymalizowanie parametrów systemu APS i ERP
  • składanie zamówień na surowce i komponenty pod złożone zamówienia
  • monitorowanie poprawności wystawienia dokumentów magazynowych dotyczących planu produkcji
  • sporządzanie raportów i dokumentacji
  • ścisła współpraca z innymi działami firmy (m.in. sprzedaży, zakupów, produkcji, rozwoju technologii, doskonalenia procesów i wdrożeń)
Sprawdzisz się w tej roli, jeśli:
  • posiadasz doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z planowaniem produkcji (optymalnie 3 lata)
  • ukończyłeś/łaś studia wyższe (preferowane kierunki techniczne lub ekonomiczne)
  • swobodnie poruszasz się w programach MS Office, w szczególności w arkuszu Excel oraz posiadasz doświadczenie w pracy w systemie ERP
  • znasz język angielski w stopniu komunikatywnym
  • możesz pochwalić się znajomością zagadnień i procedur związanych z organizacją i planowaniem produkcji
  • wyróżniają Cię analityczne myślenie oraz zmysł techniczny
  • charakteryzuje Cię umiejętność wyznaczania priorytetów, samodzielność w realizacji zadań oraz poczucie odpowiedzialności
Dodatkowym atutem będzie:
  • znajomość systemu APS/Asprova
Co oferujemy?
  • polski producent
  • prwatna opieka medyczna
  • karty reakreacyjno-sportowe
  • ubezpieczenia grupowe
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
  • równowaga pracy z życiem prywatnym
  • darmowa kawa
  • inicjatywy sportowe
  • przyjazna atmosfera pracy
  • Treflowa biblioteczka
  • bezpłatny parking
Kim jesteśmy?

Trefl SA to dynamicznie rozwijająca się rodzinna firma, obecna na rynku od 1985 roku. Tworzymy z myślą o dzieciach i ich rodzicach. Chcemy, by nasze ciekawe i bezpieczne zabawki dostarczały pomysłów na poznawanie świata, kształtowanie pozytywnych postaw oraz wspólne spędzanie czasu. Każdego dnia ponad 600 pracowników przyczynia się do rozwoju naszego przedsiębiorstwa. Za sukcesem firmy Trefl stoją ludzie. Pracownicy pełni pasji, zaangażowania, nastawieni na realizację celów, wychodzący z inicjatywą. Właśnie tych cech poszukujemy również u kandydatów – naszych przyszłych pracowników.

 

APLIKUJ TERAZ