DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO:
- obsługa sekretariatu Kliniki Ginekologii i Położnictwa,
- wsparcie administracyjne i prowadzenie dokumentacji biurowej kierownika jednostki,
- obsługa systemów uczelnianych oraz strony internetowej,
- obsługa zamówień, zgłaszanie awarii, inwentaryzacja,
- obsługa organizacyjna zajęć ze studentami oraz egzaminów dla studentów,
- obsługa studentów w języku polskim i angielskim,
- współpraca z opiekunami lat, nauczycielami akademickimi oraz jednostkami administracyjnymi GUMed.
OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:
- wykształcenia min. średniego, wykształcenie wyższe będzie dodatkowym atutem,
- doświadczenia na podobnym stanowisku,
- dobrej znajomości obsługi komputera (pakiet MS Office) oraz urządzeń biurowych,
- znajomości języka angielskiego na poziomie min. B1,
- znajomości zasad redagowania pism i łatwości w prowadzeniu korespondencji,
- samodzielności w działaniu, systematyczności, wysokich umiejętności interpersonalnych, zorganizowania,
- logicznego, analitycznego i kreatywnego myślenia,
- komunikatywności, lojalności i dyskrecji.