Praca w Gdańsku i okolicach: Specjalista ds. Obsługi Sekretariatu Kliniki Ginekologii i Położnictwa

Specjalista ds. Obsługi Sekretariatu Kliniki Ginekologii i Położnictwa
Miejsce pracy: Gdańsk
R/14R24/WCH

DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO:

  • obsługa sekretariatu Kliniki Ginekologii i Położnictwa,
  • wsparcie administracyjne i prowadzenie dokumentacji biurowej kierownika jednostki,
  • obsługa systemów uczelnianych oraz strony internetowej,
  • obsługa zamówień, zgłaszanie awarii, inwentaryzacja,
  • obsługa organizacyjna zajęć ze studentami oraz egzaminów dla studentów,
  • obsługa studentów w języku polskim i angielskim,
  • współpraca z opiekunami lat, nauczycielami akademickimi oraz jednostkami administracyjnymi GUMed.
OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:
  • wykształcenia min. średniego, wykształcenie wyższe będzie dodatkowym atutem,
  • doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • dobrej znajomości obsługi komputera (pakiet MS Office) oraz urządzeń biurowych,
  • znajomości języka angielskiego na poziomie min. B1,
  • znajomości zasad redagowania pism i łatwości w prowadzeniu korespondencji,
  • samodzielności w działaniu, systematyczności, wysokich umiejętności interpersonalnych, zorganizowania,
  • logicznego, analitycznego i kreatywnego myślenia,
  • komunikatywności, lojalności i dyskrecji.
OFERUJEMY:
  • umowę o pracę,
  • pracę w najlepszej uczelni medycznej w Polsce,
  • przyjazne, otwarte środowisko pracy,
  • możliwość podnoszenia kompetencji w ramach obejmowanego stanowiska,
  • pracę w jedynej uczelni medycznej posiadającej status uczelni badawczej,
  • atrakcyjny pakiet świadczeń pozapłacowych.
APLIKUJ TERAZ