Praca w Gdańsku i okolicach: Specjalista ds. Obsługi Pacjenta

Ogłoszenie numer: 9257609, z dnia 2024-10-01

Klient portalu Praca.pl

W związku z dynamicznym rozwojem naszej innowacyjnej placówki medycznej, poszukujemy osoby do zespołu zajmującego się wsparciem pacjentów zarówno w naszej aplikacji telemedycznej, jak i w naszych placówkach stacjonarnych. Nasza misja to dostarczanie proaktywnej opieki zdrowotnej, zapewniającej pacjentom łatwy dostęp do lekarzy oraz szybkie diagnozowanie i leczenie chorób.

Specjalista ds. Obsługi Pacjenta

Miejsce pracy: Gdańsk

 

Opis stanowiska

  • Opieka nad pacjentem w placówce:
    • Weryfikacja tożsamości pacjentów i zarządzanie wizytami w systemie
    • Rejestracja wizyt
    • Zbieranie deklaracji, dokumentacji medycznej oraz upoważnień pacjentów
  • Wsparcie pacjentów w aplikacji:
    • Pomoc w instalacji i obsłudze aplikacji
    • Informowanie o funkcjonalności aplikacji i oferowanych usługach
  • Informowanie pacjentów o ofercie:
    • Przedstawianie oferty naszej placówki oraz dostępnych usług (stacjonarnie i telemedycznie)
  • Obsługa korespondencji:
    • Przyjmowanie i zarządzanie korespondencją

Wymagania

  • Dostępność do pracy od poniedziałku do piątku, min. 20/25 godzin tygodniowo
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole
  • Wysoki poziom kultury osobistej
  • Umiejętność pracy pod presją czasu oraz w sytuacjach stresowych
  • Asertywność i empatia
  • Znajomość obsługi komputera
  • Sumienność i dokładność
Mile widziane:
  • Doświadczenie w pracy w placówce medycznej z kontraktem NFZ
  • Znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania przychodni POZ

Oferujemy

  • Pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole
  • Możliwość rozwoju zawodowego w innowacyjnym środowisku medycznym
  • Pracę w elastycznym systemie godzinowym
Dołącz do nas i wspólnie z nami dbaj o zdrowie pacjentów!
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.