Praca w Gdańsku i okolicach: Specjalista ds. obsługi klienta zarządzającego aktywami/241190

Gdański Urząd Pracy
Specjalista ds. obsługi klienta zarządzającego aktywami/241190
Miejsce pracy: Gdańsk
Numer: StPr/21/5376
OBOWIĄZKI:
Specjalista ds. Obslugi Klienta AMS wykonuje zadania pod zwierzchnictwem Kierownika Zespołu ds. Obsługi Klienta AMS. Jest punktem kontaktu dla managerów ds. Inwestycji, dostarcza usługi i zadania na zlecenie klientów wewnętrznych, managerów ds. Inwestycji oraz centralnych Zespołów ds. Obsługi Klienta, upewniając się, że zadania są wykonane terminowo i bezbłędnie, a ewentualne problemy rozwiązywane na bieżąco
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe, brak
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany


Wymagania inne:

min 1,5 roku doświadczenia na stanowisku Ekonomisty/Księgowego, doświadczenie na stanowisku związanym z administracją danych (min 3 miesiące), doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym, umiejętność analitycznego myślenia i pracy w grupie, zaawansowana umiejętność obsługi komputera, biegła obsługa komputera, praktyczna znajomość Microsoft Excel i Word; Pełna odpowiedzialność za powierzone działania, Wysoka jakość i dokładność podejmowanych działań, chęć do udziału w szkolenia i poszerzania umiejętności, wysoki poziom umiejętności interpersonalnych i umiejętność współdziałania w zespole

Miejsce pracy:

Gdańsk


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 388 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Gdański Urząd Pracy