Praca w Gdańsku i okolicach: Specjalista ds. obsługi klienta zarządzającego aktywami

Gdański Urząd Pracy
Specjalista ds. obsługi klienta zarządzającego aktywami
Miejsce pracy: Gdańsk
Numer: StPr/21/9947
OBOWIĄZKI:
sprawdzanie bilansów funduszy zarządzanych przez klientów i kontrolowanie statusów transakcji. Powiadamianie klientów w przypadku trudności z rozliczeniem transakcji bądź, gdy potrzebne są dodatkowe informacje, odpowiadanie na wszelkie zapytania pochodzące od klientów, a związane z funduszami. Współpraca z wieloma zespołami wewnątrz State Street Bank w celu rozwiązywania zadań/zapytań, asystowanie przy wprowadzaniu nowych funduszy.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany


Wymagania inne:

minimum 13 miesięcy doświadczenia na podobnym stanowisku w środowisku międzynarodowym. Umiejętność sprawdzania bilansów funduszy. Doświadczenie w zakresie monitorowania transakcji finansowych, praktyczna znajomość Microsoft Excel i Word, dobre zdolności analityczne i numeryczne, pełna odpowiedzialność za powierzone zadania, wysoka jakość i dokładność podejmowanych działań, wysoki poziom umiejętności interpersonalnych, umiejętność współdziałania w zespole.

Miejsce pracy:

Gdańsk


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 388 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Gdański Urząd Pracy