Praca w Gdańsku i okolicach: Specjalista ds. obsługi klienta zarządzającego aktywami 242301

Gdański Urząd Pracy
Specjalista ds. obsługi klienta zarządzającego aktywami 242301
Miejsce pracy: Gdańsk
Numer: StPr/21/6737
OBOWIĄZKI:
punkt kontaktu dla managerów ds. Inwestycji, dostarczanie usług i zadań na zlecenie klientów wewnętrznych, managerów ds. Inwestycji oraz centralnych Zespołów ds. Obsługi Klienta, wykonywanie zadań terminowo i bezbłędnie, a ewentualne problemy rozwiązywać będzie na bieżąco, odpowiadanie na telefoniczne i mailowe zapytania Klientów.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany


Wymagania inne:

minimum 2 miesięce na podobnym stanowisku w środowisku międzynarodowym. Umiejętność analitycznego myślenia i pracy w grupie, zaawansowana umiejętność obsługi komputera, praktyczna znajomość Microsoft Excel i Word, dobre zdolności analityczne i numeryczne, pełna odpowiedzialność za powierzone zadania, wysoka jakość i dokładność podejmowanych działań, wysoki poziom umiejętności interpersonalnych, umiejętność współdziałania w zespole.

Miejsce pracy:

Gdańsk


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 3 686 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Gdański Urząd Pracy