CCIG Group to wyjątkowa organizacja w branży contact center, tworzona przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej wielokanałowej komunikacji biznesu. Stawiamy na elastyczne procesy, nowoczesne technologie i kreatywnych ludzi. Jesteśmy największą grupą call center w Polsce.
Szukamy Specjalisty do spraw obsługi klienta ze znajomością języka niemieckiego, który dołączy do kilkuosobowego zespołu, gdzie zajmujemy się odbieranie połączeń przychodzących, obsługą maili Klientów w języku niemieckim, procesujemy reklamacje oraz zwroty, a także udzielamy informacji o zamówieniach i dostępnych produktach i promocjach.
to szukamy właśnie CIEBIE!
Chcesz zdobyć nowe doświadczenie?Jesteś otwarty na nowe wyzwania i szukasz miejsca, które Ci to umożliwi? Lubisz otaczać się osobami, które potrafią być sobą, a każdego dnia chcesz do pracy przychodzić z uśmiechem?
Dołącz do naszego zespołu i przekonaj się czym jest “team work” w CCIG!