Praca w Gdańsku i okolicach: Specjalista ds. marketingu

Alter Investment to spółka akcyjna aktywnie działająca na rynku nieruchomości. Jesteśmy deweloperem gruntowym, szczególnie intensywnie działającym na rynku trójmiejskim, skąd wywodzi się marka. Dziedziną, w której się specjalizujemy jest tzw. land development, tzn. zakup nieruchomości gruntowych, wszechstronne przygotowywanie ich do zabudowy, łącznie z uzyskaniem pozwolenia na budowę, a następnie sprzedaż.
W związku z dynamicznym rozwojem działalności poszukujemy profesjonalnego kandydata na stanowisko:
Specjalista ds. marketingu
Miejsce pracy: Gdańsk
Kluczowe zadania:
  • udział w kreowaniu strategii marketingowej Spółki
  • planowanie, organizowanie oraz prowadzenie kompleksowych przedsięwzięć marketingowych wspierających sprzedaż w celu aktywnego poszukiwania nabywców produktów Spółki
  • przygotowywanie materiałów marketingowych, w tym promocyjnych (foldery, teasery, ulotki, inne broszury produktowe, artykuły prasowe itp.)
  • prowadzenie komunikacji marketingowej Spółki w mediach społecznościowych, na stronie www, w prasie branżowej itp.
  • planowanie i realizacja kampanii reklamowych dedykowanych konkretnym produktom
  • udział w targach i innych wydarzeniach branżowych oraz ich obsługa marketingowa
  • tworzenie treści reklamowych i materiałów promocyjnych oraz ich publikacja w mediach
  • prowadzenie kampanii newsletterowej
  • współpraca z agencjami marketingowymi i innymi podmiotami w zakresie obsługi marketingowej
  • przygotowywanie projektów umów i innych dokumentów związanych z obsługą marketingową oraz weryfikacja projektów przygotowywanych przez inne podmioty
  • bieżąca marketingowa obsługa klientów – potencjalnych nabywców nieruchomości gruntowych
  • analiza efektywności działań marketingowych oraz ich ciągła optymalizacja
  • bieżące dokumentowanie i raportowanie wykonywanych zadań
  • aktywna współpraca z innymi działami firmy, w szczególności z działem sprzedaży
Wymagania:
  • minimum 3-letnie doświadczenie w marketingu – warunek konieczny!
  • bardzo dobra znajomość branży nieruchomości
  • znajomość marketingu B2B
  • kreatywność, innowacyjność, komunikatywność i otwarcie na kontakty z ludźmi
  • umiejętności edytorskie (tworzenie tekstów reklamowych) i graficzne
  • umiejętność prowadzenia profili w SM – Facebook, Instagram, LinkedIn
  • umiejętność organizacji pracy oraz pracy w zespole, wysoki poziom zaangażowania i dążenie do osiągania celów, nastawienie na sukces
  • mile widziane wykształcenie wyższe związane z marketingiem lub nieruchomościami
  • prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • stabilne i przejrzyste zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • perspektywę długoterminowego zatrudnienia
  • pracę w dobrze wyposażonym i skomunikowanym biurze, w centrum Gdańska
  • możliwości szkoleń i rozwoju zawodowego
  • wsparcie zaangażowanego, życzliwego i profesjonalnego zespołu
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.