Praca w Gdańsku i okolicach: Specjalista ds. logistyki zakupów

Apteki Gemini obecne są na rynku od 1990 roku. To właśnie wtedy powstała nasza pierwsza apteka w Wejherowie. Dziś jesteśmy jedną z największych sieci aptecznych, a nasze apteki zlokalizowane są na terenie całego kraju. Od 2008 roku prowadzimy również Aptekę Internetową www.aptekagemini.pl. Naszą misją jest bycie jak najbliżej Pacjentów i dostarczanie usług farmaceutycznych na najwyższym poziomie.

Specjalista ds. logistyki zakupów
Miejsce pracy: Gdańsk
Zakres Twoich codziennych zadań:
  • administracja i komunikacja z kontrahentem wewnętrznym i zewnętrznym,
  • przygotowywanie materiałów na potrzeby Kupca,
  • przygotowywanie tabel z wyceną produktów z hurtowni,
  • pilnowanie statusów realizowanych zamówień,
  • przekazywanie informacji o zmianach na poziomie realizacji zamówienia,
  • terminowe uzyskiwanie informacji zwrotnej oraz realizacji zamówień.
Twoje umiejętności i doświadczenie:
  • doświadczenie 1-2 letnie w pracy ściśle związanej z analizą i pracą na danych,
  • analityczne myślenie w kontekście pracy na danych,
  • znajomość Exela na poziomie średniozaawansowanym,
  • samodzielność i inicjatywy w działaniu,
  • umiejętność wyznaczania swoich priorytetów,
  • umiejętność pracy z innymi działami,
  • umiejętność pracy pod presją czasu.
Co możemy Tobie zaoferować:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia zawodowego,
  • ciekawa pracę w dynamicznym środowisku,
  • korzystną lokalizację - blisko Centrum Gdańska,
  • benefity pozapłacowe: opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenia,
  • udział w wydarzeniach sportowych w ramach Gemini Team.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ