1. rozwijanie analiz, gromadzenie danych, przeprowadzanie wywiadów, ocen ryzyka biznesowego i zgodności, zarządzanie czasem, komunikacja z klientami w językach angielskim, serbskim i bośniackim i umiejętności pisania2. rozwijanie wiedzy z pierwszej ręki na temat kluczowych problemów biznesowych klientów, budowanie umiejętności zarządzania klientami, rozwiązywania ich problemów i komunikacji3. dbanie o jakość pracy zespołu, dopilnowanie, aby sprawy i analizy były wolne od błędów przed przekazaniem ich do klienta4. w przypadku konieczności podniesienia kwalifikacji zespołów w obszarach słabych stron – proaktywność w informowaniu zespołów na bieżąco o dobrych praktykach biznesowych i metodologiach zgodności
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: bośniacki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: serbski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: redagowanie treści, tworzenie tekstów pomocniczych
Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Uprawnienia: UMIEJĘTNOŚĆ ANALITYCZNEGO MYŚLENIA, DYNAMIZM, SAMODZIELNOŚĆ W DZIAŁANIU, NASTAWIENIE NA REALIZACJĘ CELU
Wymagania inne: Miejsce pracy:Gdynia
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:od 8 036 PLN