JEŚLI ZDECYDUJESZ SIĘ APLIKOWAĆ I DOŁĄCZYSZ DO ZESPOŁU, TWOIMI ZADANIAMI BĘDĄ:
- prowadzenie komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej Uczelni z wykorzystaniem dostępnych kanałów,
- redakcja tekstów na stronę internetową w języku polskim i angielskim oraz na social media,
- przygotowywanie krótkich materiałów audio i wideo do wykorzystania na social media,
- pomoc Rzecznikowi prasowemu przy tworzeniu materiałów dla mediów,
- obsługa stron internetowych w ramach domeny GUMed i MUG,
- pomoc przy organizacji wydarzeń ogólnouczelnianych.
OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:
- wykształcenia wyższego w dziedzinie nauk humanistycznych lub nauk społecznych,
- doskonałego posługiwania się polszczyzną oraz bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie minimum C1,
- doświadczenia w pisaniu i redagowaniu informacji,
- wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych i interpersonalnych oraz swobody wypowiedzi,
- dyspozycyjności i umiejętności pracy pod presją czasu i radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych,
- podstawowej umiejętności obsługi programów graficznych.