Praca w Gdańsku i okolicach: Specjalista ds. handlowo-administracyjnych

REMONDIS to rodzinna marka o niemieckich korzeniach i jedno z największych przedsiębiorstw na świecie w branży recykling i usługi komunalne i zaopatrzenie w wodę. Działa w 33 krajach świata i świadczy usługi dla ponad 30 mln mieszkańców. W Polsce REMONDIS jest obecny od 28 lat i jest liderem w swojej branży. Działa w 47 miastach na terenie całej Polski.

W związku z dalszym dynamicznym rozwojem i sukcesywnym wzmacnianiem pozycji na rynku polskim poszukujemy pracowników na stanowisku:
Specjalista ds. handlowo-administracyjnych
Miejsce pracy: Pruszcz Gdański
Nr ref.: 02/11/2021_REP/PG
Twój dzień pracy będzie składał się z:
  • Kontaktu z Kontrahentami w zakresie realizacji usług.
  • Wsparcia Działu Handlowego w zakresie przygotowywania kalkulacji, ofert, dokumentacji przetargowej oraz umów.
  • Prowadzenia dokumentacji sprzedażowej.
  • Nadzoru nad prawidłowym funkcjonowaniem obiegu dokumentów.
  • Obsługi systemów informatycznych funkcjonujących w Spółce (RUMS i D3 Produktivsystem).
Szukamy Ciebie jeśli:
  • Wykształcenia wyższego (min. licencjat).
  • Samodzielności w podejmowaniu decyzji i wykonywaniu powierzonych zadań.
  • Komunikatywności i umiejętności pracy w zespole.
  • Zaangażowania w realizację wytyczonych celów.
  • Doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku (dodatkowy atut).
  • Praktycznej znajomości pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point).
Oferujemy:
  • Pracę na samodzielnym stanowisku.
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
  • Szkolenia.
  • Możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym zespole.       
  • Pakiet benefitów pozapłacowych.
  • Niezbędne narzędzia pracy.
APLIKUJ TERAZ