Praca w Gdańsku i okolicach: Specjalista ds. fakturowania i rozliczeń

Gdański Urząd Pracy
Specjalista ds. fakturowania i rozliczeń
Miejsce pracy: Gdańsk
Numer: StPr/22/5824
OBOWIĄZKI:
Analiza umów, zleceń, faktur kosztowych oraz weryfikacja otrzymanych danych pod kątem wystawiania faktur sprzedażowych i refaktur; samodzielne fakturowanie sprzedaży w oparciu o system Symfonia (wraz z poprawną dekretacją na odpowiednie konta przychodowe) oraz przekazywanie jej do realizacji według wewnętrznych procedur; samodzielne przygotowanie rozliczeń za media oraz ich fakturowanie; samodzielne sporządzanie not, kompensat oraz faktur korygujących; raportowanie dotyczące sprzedaży (na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne); aktywna współpraca z innymi działami w zakresie uzgodnień dotyczących rozliczeń, w szczególności z Działem Księgowości i Działem Controllingu; przygotowywanie wezwań do zapłaty; kontakt z kontrahentami w zakresie błędnie wystawionych faktur; utrzymywanie dobrych relacji z klientami firmy, również zagranicznymi.Praca od poniedziałku do piątku w godz. 9-17.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: obsługa programu: Pakiet MS OFFICE


Wymagania inne:

wyższe lub średnie, preferowany profil ekonomiczny; minimum rok doświadczenia w realizacji podobnych zadań, umiejętności: wiedza praktyczna z zakresu fakturowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi i rachunkowymi;znajomość programów do fakturowania (mile widziana znajomość Symfonia Handel); dobra znajomość pakietu MS Office (w tym programu MS Excel); zdolności analityczne, skrupulatność, sumienność; umiejętność pracy pod presją czasu i pracy w zespole;mile widziana znajomość branży rynku nieruchomości komercyjnych, komunikatywna znajomość j. angielskiego.

Miejsce pracy:

Gdańsk


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Gdański Urząd Pracy

APLIKUJ TERAZ