Praca w Gdańsku i okolicach: Specjalista ds. administracyjnych

People make places
Specjalista ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Gdańsk
Zakres obowiązków:
  • Przyjmowanie oraz ewidencja gości przychodzących i wychodzących
  • Zarządzanie kartami dostępu do obiektu
  • Prowadzenie dokumentacji kart zasobów oraz ich archiwizacja
  • Obsługa telefonów przychodzących
  • Nadzór nad kalendarzem biurowym
  • Współpraca z innymi działami
  • Koordynacja obiegiem dokumentacji w biurze
  • Tworzenie raportów dziennych
  • Obsługa kurierów
Wymagania:
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie B2 (bardzo dobrym)
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku - mile widziane
  • Umiejętność swobodnej obsługi komputera (a w tym MS Office, Excel)
  • Łatwość w nawiązywaniu pozytywnych relacji
  • Wysoka kultura osobista oraz wysokie umiejętności organizacyjne
Oferujemy:
  • Pracę na zastępstwa 
  • Godziny pracy 8:30 -16 30
  • Praca w Gdańsku przy ulicy Grunwaldzkiej 
  • Pracę w dni robocze, pomiędzy poniedziałkiem a piątkiem
  • Wdrożenie stanowiskowe
  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie
  • Przyjazne i pomocne środowisko pracy
  • Zdobycie doświadczenia i rozwój w strukturach światowego dostawcy usług FM
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ