Praca w Gdańsku i okolicach: Sekretarka w kancelarii prawnej

Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Sekretarka w kancelarii prawnej
Miejsce pracy: Rumia
Numer: StPr/22/0827
OBOWIĄZKI:
Obsługa sekretariatu (m.in. otwieranie korespondencji, znakowanie, skanowanie), obsługa urządzeń biurowych, dbałość o kompletność i integralność akt postępowania egzekucyjnego, obsługa programu Komornik SQL-VAT, obsługa interesantów, przygotowywanie projektów pism (realizacja dwóch ostatnich zadań uzależniona jest od predyspozycji stażysty).
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Miejsce pracy:

Rumia


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 489 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

APLIKUJ TERAZ