Praca w Gdańsku i okolicach: Referent samodzielne stanowisko pracy ds. kancelaryjno-biurowych w bp

Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Referent samodzielne stanowisko pracy ds. kancelaryjno-biurowych w bp
Miejsce pracy: Pruszcz Gdański
Numer: StPr/21/0158
OBOWIĄZKI:
Główne obowiązki:- odbieranie korespondencji skierowanej do BP z właściwego Urzędu Pocztowego, przyjmowanie oraz rejestracja dokumentacji składanych przez wnioskodawców/beneficjentów, podpisywanie, stemplowanie potwierdzeń odbioru z listów poleconych,- rejestrowanie korespondencji wpływającej do BP,- prowadzenie wstępnej segregacji przesyłek dostarczonych do Biura Powiatowego, rejestracja oraz prowadzenie obiegu delegacji i faktur , - zabezpieczenie pracowników w materiały biurowe, ewidencja przychodów i rozchodów w kartach ewidencji materiałów biurowych,- potwierdzenie nadania poczty wychodzącej, - przekazywanie korespondencji na Pocztę i do OR, kontakty z beneficjentami.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak


Wymagania inne:

Wymagania konieczne:- wykształcenie min. średnie- znajomość zadań wykonywanych przez ARiMR,- znajomość Ustawy z dnia 9 maja 2008 r. o Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ( z późn. zm.)- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office)Wymagania pożądane: - komunikatywność, wysoka kultura osobista,- dokładność, odpowiedzialność, sumienność,- dyspozycyjność,- umiejętność pracy w zespole- odporność na stres- otwartość na uczenie sięWszelkie informacje pod adresem https://www.arimr.gov.pl/o-arimr/praca/ogloszenia/artykuly/or11bp205121.html

Miejsce pracy:

Pruszcz Gdański


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę w zastępstwie


Wynagrodzenie brutto:

od 2 900 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni