Praca w Gdańsku i okolicach: Professional Assistant

Professional Assistants HUB w PwC Polska łączy blisko 50 specjalistek i specjalistów. Nasze podstawowe zadania obejmują wsparcie administracyjne przydzielonych Partnerów i Dyrektorów oraz aktywne uczestnictwo w życiu firmy. W zespole Asystenckim jesteśmy dla siebie wsparciem i dzielimy się wiedzą i doświadczeniem oraz dbamy o konstruktywny feedback. Międzynarodowe środowisko oraz ciągły rozwój biznesu pozwalają na włączenie się w dodatkowe, ciekawe projekty oraz zdobywanie nowych kompetencji.

Do naszego zespołu poszukujemy:
Professional Assistant
Gdańsk

Wygląda ciekawie? Brzmi jak plan? Podejmij wyzwanie i dołącz do nas!

 

Twoja przyszła rola:

  • wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego,
  • zarządzanie kalendarzem, 
  • kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych,
  • organizacja podróży służbowych, 
  • rozliczanie wydatków służbowych,
  • wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.

Aplikuj, jeśli:

  • posiadasz minimum rok doświadczenia w pracy jako asystent zarządu/wyższej kadry zarządzającej,
  • cechują Cię wysokie umiejętności komunikacyjne, łatwość nawiązywania kontaktów i budowania relacji,
  • masz bardzo dobre umiejętności organizacyjne, priorytetyzowania zadań,
  • charakteryzuje Cię wysoka kultura osobista, dyskrecja oraz umiejętność współpracy międzyzespołowej,
  • potrafisz pracować pod presją czasu, jesteś osobą odpowiedzialną z dojrzałością biznesową,
  • jesteś osobą samodzielną i decyzyjną,
  • znasz język angielski na bardzo dobrym poziomie.

Dołączając do nas zyskujesz: 

  • elastyczne warunki - hybrydowy model pracy, elastyczny początek dnia, workation, sabbatical leave,
  • rozwój i podnoszenie kwalifikacji - pełne wsparcie zespołu podczas procesu wdrożenia, mentoring, szkolenia, warsztaty, certyfikacja współ-/finansowana przez PwC np. (...) oraz konwersacje z native speaker,
  • szeroki program medyczno-wellbeingowy - pakiet opieki medycznej (m.in. opieka stomatologiczna, swoboda leczenia, masaże, fizjoterapia), coaching, sesje mindfulness, wsparcie psychologiczne, edukacja poprzez dedykowane webinary i warsztaty, doradztwo finansowo-prawne, 
  • możliwość stworzenia indywidualnego planu benefitowego (wybór m.in. lunch pass, pakiet ubezpieczenia, concierge, pakiet weterynaryjny dla pupila czy masaże) oraz dostęp do kafeterii - w środku m.in. vouchery, zniżki na urządzenia IT i zakup samochodu,
  • 3 godziny płatnego urlopu w miesiącu na wolontariat,
  • dodatkowy dzień wolnego z okazji urodzin,
  • a kiedy polubisz to miejsce tak, jak my, możesz polecić znajomych do PwC w zamian za premię.

Jak wygląda proces rekrutacji? 

  • zaaplikuj, 
  • porozmawiaj telefonicznie z Rekruterką Magdą,, 
  • poznajmy się lepiej podczas rozmowy rekrutacyjnej z Twoim przyszłym przełożonym.
APLIKUJ TERAZ