Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Pracownik sekretariatu
Miejsce pracy: Wejherowo
Numer: StPr/25/1959
- rejestracja pism przychodzących i wychodzących- obowiązki sekretarskie w sekretariatach Ds. tj.:- zakładanie i opisywanie okładek akt głównych i podręcznych- sporządzanie przeglądu i numeracji akt postępowań przygotowawczych- dołączanie i segregacja wszelkiej dokumentacji- adresowanie i ekspediowanie korespondencji do stron postępowania- wykreślanie decyzji merytorycznych w systemie informatycznym- porządkowanie akt postępowań zgodnie z sygnaturą- ekspediowanie akt spraw- praca na komputerze w systemie obsługującym Prokuraturę Rejonową w Wejherowie- kserowanie i skanowanie dokumentacji- obsługa urządzeń biurowych- kontakt z interesantami Prokuratury w zakresie udostępniania akt postępowań- anonimizacja dokumentacji
Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne: Miejsce pracy:Wejherowo
Rodzaj umowy:Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:2 755,10 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie