Obsługa spraw z zakresu zamówień publicznych, w tym przygotowanie sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych. Prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej środków trwałych. Prowadzenie gospodarki rzeczowymi składnikami majątkowymi i likwidacja zużytych składników. Prowadzenie rejestrów: zamówień publicznych, faktur, upoważnień i pełnomocnictw. Prowadzenie składnicy akt ośrodka. Nadzór nad przestrzeganiem obowiązującej instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt. Gromadzenie umów zawieranych przez ośrodek. Kontrola pod względem merytorycznym dokumentów księgowych. Przygotowywanie wniosków o zaangażowanie środków (kontrola wstępna wydatków). Opracowywanie projektów zarządzeń wewnętrznych Dyrektora i prowadzenie ich rejestru. Prowadzenie spraw związanych z bieżącą obsługą środków pieniężnych, sporządzanie raportów kasowych. Dokonywanie zakupów bieżących materiałów i środków niezbędnych do funkcjonowania ośrodka. Obsługa urządzeń biurowych oraz zabezpieczenie napraw, przeglądów technicznych i konserwacji urządzeń poligraficznych, sprzętu komputerowego i sprzętu telekomunikacyjnego. Obsługa łączności telefonicznej, telefaksowej i e-mailowej, w tym obsługa konta poczty elektronicznej ośrodka. Prowadzenie innych rejestrów i obsługa wewnętrznych systemów informatycznych. Udzielanie informacji, kierowanie spraw do innych pracowników wg właściwości. Okresowe zastępowanie pracownika ds. kancelaryjnych i pracownika ds. kadr i płac podczas ich nieobecności. Wykonywanie innych czynności formalnych i administracyjnych łączących się bezpośrednio z zadaniami realizowanymi przez ośrodek. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:45-15:45.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Nieposzlakowana opinia, brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Nie figurowanie w bazie danych Krejowego Rejestru Karnego i Rejestru sprawców przestępstw na tle seksualnym. Bezwarunkowa znajomość i umiejętność korzystania z przepisów prawa m.in.: ustawy o finansach publicznych, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych. Znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office. Umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie w pracę, rzetelność, odpowiedzialność. Wymagania dodatkowe: doświadczenie w zakresie zamówień publicznych i pracy na stanowiskach administracyjno-biurowych. Wiedza z zakresu zasad funkcjonowania administracji publicznej, w szczególności samorządu terytorialnego. Pożądane cechy osobowości: wysoki poziom kultury osobistej, komunikatywność, umiejętność podejmowania decyzji i organizacji pracy własnej, dokładność, terminowość, umiejętność prowadzenia rozmów w stresowych sytuacjach, umiejętność łagodzenia konfliktów.
Miejsce pracy:Gdańsk
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 4 670 do 6 200 PLN