Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania niezbędne, jakie powinni spełnić kandydaci:1)posiadać obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135); 2)mieć pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych;3)nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;4)mieć nieposzlakowaną opinię; 5)posiadać wykształcenie wyższe o specjalności: ekonomia, prawo, administracja lub rachunkowość;6)posiadać co najmniej dwuletni staż w administracji rządowej lub samorządowej, 7)posiadać co najmniej roczne doświadczenie zawodowe na stanowisku objętym konkursem;8)wykazać się znajomością przepisów z zakresu:a)ustawy o samorządzie gminnym, b)kodeksu postępowania administracyjnego, c)Prawo zamówień publicznych,d)ustawa o finansach publicznych,e)znajomość standardów kontroli zarządczej. 2.Wymagania dodatkowe:1)bardzo dobra umiejętność obsługi programów komputerowych;2)predyspozycje: samodzielność, komunikatywność, kreatywność, skrupulatność, bezstronność, kultura osobista, umiejętność zarządzania czasem pracy, wyciągania wniosków oraz stosowania prawa, umiejętność radzenia sobie ze stresem i umiejętność pracy w zespole;3)preferowane doświadczenie w zakresie audytu lub kontroli.
Reda
Umowa o pracę na czas określony
od 4 840 do 9 100 PLN
wynagrodzenie w zależności od posiadanego doświadczenia i kompetencji
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie