Praca w Gdańsku i okolicach: Opiekun Klienta

Asseco Data Systems S.A. to przede wszystkim ludzie – specjaliści w swoich dziedzinach i ich rosnące z każdym dniem doświadczenie. Atrakcyjne zawodowe wyzwania i możliwości oraz wsparcie ze strony firmy –  to u nas norma. Nie realizujemy projektów prostych i łatwych, dlatego zatrudniamy najlepszych, a rekrutacja nie należy do najłatwiejszych. Ale kiedy już przyjmiemy nowego członka zespołu, dbamy o to, aby był zmotywowany do działania i doceniony za ciężką pracę. Nasi pracownicy nie mają szansy poznać, czym jest stagnacja i nuda w pracy. Przydzielamy ich do różnorodnych projektów, przy których pełnią zróżnicowane role, aby mogli rozwijać swoje kompetencje.


Nie czekaj – już dziś złóż swoją aplikację, chętnie Cię poznamy

Opiekun Klienta
Miasto: Sopot

Zadania:

  • opieka nad wyznaczonymi klientami:
    • budowanie, utrzymywanie i ulepszanie długoterminowych relacji z klientem zewnętrznym,
    • nadzór nad obsługą klienta, zgodną z zapisami umowy i obowiązującą w organizacji strategią pracy z klientem,
    • diagnozowanie problemów u klienta i przeciwdziałanie niepożądanym ewentualnym skutkom,
    • stanowienie pierwszego poziomu eskalacji w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w realizacji zapisów umów,
    • przeprowadzenie wizytacji u każdego klienta zależnie, zgodnie z kalendarzem spotkań,
    • analizowanie i diagnozowanie potrzeb klienta,
    • prowadzenie stałego nadzoru nad sytuacją u klienta i raportowanie jej przełożonym,
    • posiadanie wiedzy na temat działalności klienta,
    • bieżące monitorowanie czasu pracy zaplanowanych/zrealizowanych zgłoszeń,
    • bieżące monitorowanie stanu realizowanych zgłoszeń,
  • wypracowywanie żądanych poziomów obrotów,
  • realizowanie i kontrolowanie planu finansowego,
  • przedkładanie krótko i długo terminowych planów sprzedażowych,
  • posiadanie wiedzy produktowej,
  • czynny udział w procesie negocjacji umów serwisowych,
  • poszukiwanie rozwiązań/narzędzi usprawniających pracę z klientem,
  • koordynowanie małych, projektów wdrożeniowych i/lub projektów wytwórczych samodzielnie,
  • zarządzanie strategią komunikacji, konfiguracji, ryzyka, jakości ze wsparciem merytorycznym przełożonego/opiekuna,
  • czynny udział w usprawnianiu czynności wewnętrznych,
  • stałe monitorowanie dostępnej w zasobach firmy literatury fachowej i branżowej.

Oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe,
  • doświadczenie (minimum 1 rok) w opiece nad portfelem klientów,
  • zrealizowane co najmniej dwie duże umowy usługowe, trwające dłużej niż pół roku,
  • czynne prawo jazdy kat. B,
  • samodzielność, odpowiedzialność, umiejętność pracy pod presją czasu.
Mile widziane:
  • podstawowa wiedza na temat zamówień publicznych,
  • średnio zaawansowana wiedza na temat prawa regulującego zagadnienie informatyzacji podmiotów publicznych.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • home office,
  • system motywacyjny,
  • narzędzia pracy,
  • współpracę z ekspertami,
  • dzielenie się wiedzą,
  • ciekawe projekty,
  • ubezpieczenie grupowe,
  • opiekę zdrowotną,
  • kartę sportową,
  • owoce,
  • fundusz kulturalny,
  • dofinansowanie wypoczynku.
Przyjdź do nas! - zobacz czym się zajmujemy:
Dokumenty powinny zawierać klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Spółkę Asseco Data Systems S.A. z siedzibą w Gdyni ul. Podolska 21 zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 27 kwietnia 2016 r. o ochronie danych osobowych. Przekazuję moje dane dobrowolnie mając świadomość, że w każdej chwili przysługuje m prawo wglądu do moich danych oraz ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacyjnych Spółki Asseco Data Systems S.A. i spowoduje niezwłoczne usunięcie moich danych.”
APLIKUJ TERAZ