Zespół Wsparcia i Projektów Asseco Data Systems odpowiada za współpracę z Samorządami: miastami i ich jednostkami podległymi, powiatami, urzędami marszałkowskimi, placówkami oświatowymi oraz spółkami komunalnymi. Tworzy i wdraża oprogramowanie wspomagające pracę urzędów administracji samorządowej. Nasz cel to zmiana obrazu polskiej administracji.
Opiekun klienta
Miasto: Gdańsk
Zadania:
opieka nad wyznaczonymi kluczowymi klientami:
budowanie, utrzymywanie i ulepszanie długoterminowych relacji z klientem zewnętrznym,
nadzór nad obsługą klienta, zgodną z zapisami umowy i obowiązującą w organizacji strategią pracy z klientem,
diagnozowanie problemów u klienta i przeciwdziałanie niepożądanym ewentualnym skutkom,
stanowienie pierwszego poziomu eskalacji w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w realizacji zapisów umów,
przeprowadzenie wizytacji u każdego klienta, zgodnie z kalendarzem spotkań,
analizowanie i diagnozowanie potrzeb klienta,
prowadzenie stałego nadzoru nad sytuacją u klienta i raportowanie jej przełożonym,
posiadanie dogłębnej wiedzy nt. działalności klienta,
przygotowanie strategii pracy z klientem,
bieżące monitorowanie czasu pracy zaplanowanych/zrealizowanych zgłoszeń,
bieżące monitorowanie stanu realizowanych zgłoszeń,
wypracowywanie żądanych poziomów obrotów,
realizowanie i kontrolowanie planu finansowego,
przedkładanie krótko i długo terminowych planów sprzedażowych,
posiadanie wiedzy produktowej,
czynny udział w negocjacjach umów serwisowych,
poszukiwanie rozwiązań/narzędzi usprawniających pracę z klientem,