-Definiowanie wyników biznesowych i koordynacja planu sukcesu klienta.-Budowanie, utrzymywanie i maksymalizacja pozytywnych relacji z klientami.-Korzystanie ze specjalistycznej wiedzy z zakresu zarządzania, ryzyka i zgodności w celu zademonstrowania i edukowania klientów w zakresie odpowiednich funkcjonalności i treści.-Opracowywanie i wdrażanie strategii utrzymania klientów zawartych w planie sukcesu klientów.-Prowadzenie dostosowanych do indywidualnych potrzeb spotkań (np. warsztatów, dni informacyjnych), które pomagają klientom zwiększyć wartość wynikającą z rozwiązań LSEG po sprzedaży-Wskazywanie klientom dostępnych kanałów wsparcia.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Uprawnienia: analizy finansowe
Uprawnienia: kreatywność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
Wymagania inne:[Umiejętność 2] : znajomość rynków finansowych[Umiejętność 1] : znajomość rynków CEE/CIS[Inne] : dot. doświadczenia zawodowego - min. 2 lata doświadczenia, w tym min. 1 rok pracy na podobnym stanowisku
Miejsce pracy:Gdynia
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:od 7 237,33 PLN