Praca w Gdańsku i okolicach: Manager Obsługi Klienta

Manager Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gdynia
TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW
  • Efektywne zarządzanie zespołem obsługi klienta, w tym: wyznaczanie i egzekwowanie realizacji zadań, motywowanie i wspieranie rozwoju kompetencji pracowników
  • Udział we wdrażaniu systemów IT wspierających realizację sprzedaży i obsługę klienta (w tym CRM)
  • Zapewnienie i utrzymanie wysokich standardów jakościowych i ilościowych w procesie obsługi klienta
  • Dążenie do doskonalenia i upraszczania procesów
NASZE WYMAGANIA
  • Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Rozwinięte zdolności przywódcze: motywowanie i wzmacniania pozytywnego nastawienia w zespole
  • Myślenie projektowe i efektywne zarządzanie zmianą 
  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: Ekonomia, Zarządzanie, Logistyka lub pokrewne
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
  • Mile widziane doświadczenie w budowaniu zespołu od podstaw
TO OFERUJEMY
  • Rozwój poprzez ambitne zadania i autonomię działania
  • Udział w rozwojowych projektach i możliwość wpływu na przyszły kształt biznesu
  • Swobodę w wyborze metod i narzędzi pracy 
  • Możliwość rozwoju poprzez kreowanie i wdrażanie usprawnień wokół sprawowanej roli
  • Pracę w stabilnej, 30-letniej firmie z tradycjami i wartościami kulturowymi
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ