Praca w Gdańsku i okolicach: Lider Reklamacji Pacjenta

Obecnie poszukujemy do naszego zespołu osób na stanowisko: 

Lider Reklamacji Pacjenta
Miejsce pracy: Gdańsk

 

Zakres obowiązków:
  • weryfikacja terminowego rozpoczęcia pracy przydzielonej grupy osób,
  • szkolenie nowych pracowników,
  • wsparcie podległej grupy osób w trakcie zmiany (regularna kontrola wykonywanej pracy, doszkalanie, informacja o osiąganych wynikach, zapewnienie narzędzi pracy),
  • weryfikacja terminowego zakończenia pracy przydzielonej grupy osób (wylogowanie się na stanowisku pracy, zdalnych narzędzi pracy, przekazanie pracy, która wymaga kontynuacji),
  • raportowanie wyników podległej grupy osób, w ramach podsumowania zmiany (uwzględniając problemy zidentyfikowane oraz akcje podjęte).
Wymagania:
  • chęć rozwoju w zarządzaniu zespołem i w procesach magazynowych,
  • średnie wykształcenie,
  • nastawienie na realizację celów, umiejętność pracy w oparciu o wskaźniki,
  • umiejętność zarządzania zespołem,
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office, w tym Excel,
  • mile widziana znajomość programów NAV i WMS.
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • pracę na samodzielnym stanowisku przy realizacji ciekawych projektów,
  • benefity pozapłacowe m.in.: opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie,
  • możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji,
  • udział w wydarzeniach sportowych w ramach Gemini Team.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ