DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO:
- nadzór nad systemem elektronicznego obiegu dokumentów,
- kontrola formalno-rachunkowa dokumentów księgowych i ich obiegu zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wewnętrznymi procedurami,
- wprowadzanie dokumentów zakupowych krajowych i zagranicznych do systemu ERP,
- tworzenie nowych i weryfikacja już istniejących kontrahentów,
- rejestrowanie rachunków bankowych kontrahentów,
- skanowanie i archiwizacja dokumentów księgowych.
OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:
- wykształcenia wyższego kierunkowego,
- doświadczenia w pracy w księgowości, w szczególności w zakresie wprowadzania faktur krajowych i zagranicznych,
- znajomości przepisów ustawy o rachunkowości i aktualnych przepisów podatkowych,
- umiejętności interpretowania przepisów prawa,
- praktycznej znajomości systemów ERP (np. TETA EDU),
- biegłej znajomości pakietu MS OFFICE,
- umiejętności organizacji pracy własnej,
- komunikatywności i wysokiej kultury osobistej,
- znajomości języka angielskiego na poziomie co najmniej podstawowym.