Praca w Gdańsku i okolicach: Koordynator FM

STRABAG jest europejskim koncernem w branży technologii budowlanych. Dzięki zaangażowaniu kompetentnych pracowników oraz wykorzystaniu nowoczesnych maszyn i własnych surowców realizuje z sukcesem inwestycje na całym świecie. Nie byłoby to możliwe bez pracy zespołowej – łączącej ze sobą różne kraje i gałęzie budownictwa. Zostań częścią naszego zespołu!

 

STRABAG PFS należy do europejskiego koncernu STRABAG SE branży technologii budowlanych. Jako Spółka branży FM oferujemy kompleksowe usługi Facility Management dla prestiżowych klientów z sektora biurowego, logistycznego, handlowego i przemysłowego. Poprzez stosowanie wysokiej klasy rozwiązań pomagamy naszym Klientom w optymalizacji wykorzystania mediów oraz w innych dziedzinach technicznych cyklu życia obiektu. Naszymi atutami są doświadczenie technologiczne, zaangażowanie pracowników i kompleksowe usługi obejmujące wszystkie dziedziny przez cały cykl życia nieruchomości.

Koordynator FM

Miejsce pracy: Gdańsk i obszar województw ościennych

Zadania:
  • nadzór nad przebiegiem procesów operacyjnych (branża Facility Management) w Spółce w zakresie utrzymania jakości obsługi, zgodności realizacji usługi z umową, wsparcia operacyjnego i technicznego w powierzonym obszarze – woj. pomorskie, zachodniopomorskie, kujawsko-pomorskie, warmińsko-mazurskie
  • koordynacja pracy podległego zespołu; wsparcie kierowników obiektu w zarządzaniu zespołem pracowników
  • budowanie zespołu technicznego poprzez rekrutację wykwalifikowanej kadry i zarządzanie nią
  • przygotowywanie kalkulacji i ofert przetargowych kontraktów ( techniczna obsługa obiektów)
  • współudział w implementacji kontraktów
  • przygotowywanie harmonogramu prac dla kluczowych kontraktów
  • zarządzanie budżetem technicznym kontraktów – raporty, analizy i kontrole sprzedaży, kosztów, płatności, ryzyka
  • kontrole techniczne i okresowe przeglądy na obiektach, wprowadzanie nowych technicznych rozwiązań i ulepszeń
  • reprezentowanie firmy na zewnątrz - współudział w tworzeniu bazy klientów oraz w negocjacjach umów z klientami
  • rozwój biznesowy organizacji poprzez poszukiwanie nowych kanałów dystrybucji usług
  • zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klientów
  • współpraca i nadzór nad zewnętrznymi firmami podwykonawczymi
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe techniczne, ekonomiczne lub pokrewne z zakresu utrzymania technicznego i zarządzania nieruchomościami branży FM
  • 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku oraz w zarządzaniu zespołem dedykowanym dla nieruchomości
  • kreatywność, innowacyjność i inicjatywa w prowadzeniu projektów
  • umiejętność kosztorysowania, czytania i analizy dokumentacji technicznej,
  • dobra znajomość obsługi komputera (mile widziana znajomość programów AutoCAD, NormaPro)
  • prawo jazdy kat. B
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego, w tym terminologii technicznej z zakresu nieruchomości
  • zaangażowanie, samodzielność 
Dodatkowe informacje:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w międzynarodowej organizacji 
  • opieka zdrowotna, ubezpieczenie, szkolenia, Multisport, niezbędne narzędzia pracy 
  • ciekawa, pełna wyzwań praca

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o przesłanie CV przez formularz aplikacyjny on-line.